Sannellerslik? Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 kan faktisk ikke tro att dette skulle skje... har vært sammen med samboeren min i 7 år. Vi har to nydlige prinsesser ilag. den ene er 2 år den andre 6 mnd.. Vi har kjøpt leilighet i lag, og har det greit her. problemet er att jeg tror følelsene mine begynner å dabbe av... Jeg blir irritert hver gang han stryker på meg, kysser meg osv.. jeg savner han ikke når han er vekk.. føler meg mer irritert på han enn glad i han... Jeg synst dette er helt forferdlig! Er livredd for att vi bare glir mer og mer fra hverandre... jeg tror ikke han føler det på samme måten, men jeg har ikke snakket med han om det.. men i tillegg har jeg vært veldig sliten etter nr 2 ble født.. vi har vært mye syke i vinter, jeg sliter litt med angst ++ ... så jeg vet ikke om det er følelsene mine som spiller meg ett puss eller hva... om det kanskje går seg mer til etterhvert.... huff.. vanskelig dette her! prøver å tenke tilbake til da vi var nyforelsket men føler det ikke hjelper noe særlig... i tillegg er det så mye som irriterer meg med han.. han syter og klager en god del, hjelper lite til i huset, tar sjeldent med seg ungene noen plass alene uten att jeg ber om det (viss jeg skal vaske hus foreks..).. Noen som opplever/ har opplevd det på samme måten? noen råd/tips? synst dette er grusomt... er helt på gråten her jeg sitter...
lille sprelle Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Alle dager er ikke rosenrøde. Og du kan ikke vente å danse gjennom en småbarn/spedbarnsperiode og elske partneren din som om dere var nyforelskede. Glem de tankene i en periode og tenk helller på å rydde opp i deg selv og se hva som skjer når du har fått gjort det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå