Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hvor er KaMa, og sug lut? og Doppler? Dronninga? Flettemette? Hvor er de gamle kranglerne?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 De tok til vettet og forlot BiM/DiB for å leve i den virkelige verden. God bless them.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Sug lut er fortsatt her.. ihvertfall på skravle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå