Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hos tannlege eller hjemme? Hva betalte du? Fungerte det? Har så lyst til å bleke tennene. Vurderer å gjøre det hos tannlege. Kan få det ned i 2900 kr her i Oslo. Har fått skikkelig gule tenner plutselig og det hemmer meg virkelig...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 tannlegen min mener at det er bedre med de kjøpe produktene enn å gjøre det hos tannlegen. jeg kjøpte i usa til ca 300kr. Knallbra! men man må gjøre det en gang i blant da, ca 1-2 ganger i året. whitning strips heter det vel. jeg kjøpte de beste.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Hm.. Har hørt om de ja. Tror man kan få kjøpt på ebay. Er bare så redd det ikke skal funke hos tannlegen, ville vært kjipt å kasta bort så mye tenner. At emaljen for eksempel er slitt vekk og at de ikke kan blekes ellernoe.. Kanskje jeg skal forsøke sånne hjemmegreier..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Vil virkelig anbefale deg å gå til tannlegen. Hvis du eventuelt har noe problemer med emaljen el. lignende som du skriver, så kan det bli avverget på forhånd. Med hjemmebleking har du ikke den kontrollen. Jeg betalte ca den summen du skriver, og er veldig fornøyd. Tannlegen lager et ordentlig avtrykk av tennene dine og får støpt skinne som du skal ha blekemiddelet i. Den skinnen kan du ta vare på i lang tid og du trenger bare kjøpe nytt middel hos tannlegen, som er mye billigere. Riktig nok fikk jeg så mye middel med første gang, at jeg neppe trenger å komme tilbake med det første. Jeg var inne flere ganger og sjekket tennene på skala, og sammenlignet med fargen før jeg startet. Veldig lett for å bleke for mye når du ikke husker hvordan det var..Husk å sjekke for hull el. lignende før du begynner, for blekemiddelet kan gjøre skade hvis du bleker en ødelagt tann. Det sjekker tannlegen :-D Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå