Gå til innhold

Hår på kassa?? Hot or Not? Inspirert!! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv syntes jeg generelt kroppshår er stygt og ekkelt!!! Like stygt på menn som på kvinner!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot. Men min kjære har ikke så mye av det, han kunne godt ha hatt litt mer.

Skrevet

Jeg syns det er sexy med litt hår på kassa :)

Skrevet

HOT!:) men bare på kassa,ikke rygg (ÆSJ)

Skrevet

SKRIV GJERNE ALDEREN DIN NÅR DU SVARER!!!!

Jeg liker kroppshår noe bedre nå enn tidligere. (Det har kommet litt gradvis, med alderen, at jeg ikke lenger finner det motbydelig.)

Hår på brystkassa er ok, forutsatt at det ikke er så mye! :-)

Jeg er 31 år.

Skrevet

HOT på menn, NOT på kvinner :-)

Skrevet

anonym 21:29 (øverst) er 24 år ;)

Skrevet

Snart 31 år.

Skrevet

Syns ikke kroppshårene er det som gjør det. Om en mann er hot eller ikke kommer ann på så mye mer. Det er egentlig det samme for meg, men holder en knapp på heller uten enn en skog.

Skrevet

Absolutt HOT!!!!!!!!!!!!!! Er noe umodent og umandig over glatte mannebryst. Antar det var jeg som dro i gang diskusjonen da jeg ytret at mannen min er sexyere nå enn da jeg traff ham, med mer hår på kassa også ;)

Både jeg og han er 32

Skrevet

HOT, men alt med måte ;)

28 år

Skrevet

Oooh, min har masse hår på brystet, men ikke ellers på kroppen. Samt silkebløt hud og sterke muskler. Han er skikkelig nais altså! Har aldri tidligere hatt en mann med hår utover det "vanlige", men jeg må si det er en fryd. Og så er det så mykt og godt, deilig å kose med! :-p

Skrevet

21.45 er 27 år om det hadde noe å si?

Skrevet

Når jeg var yngre synes jeg ikke noe om det..

Men når jeg møtte samboeren min syntes jeg det var dritsexy;) har har bare litt, men liker det.. Det er ikke hot ned mye hår...

Er 23

Skrevet

Ikke så mye, men litt. Veiviser er HOT!!

Jeg er 22 ;)

Skrevet

Absolutt en kjempe-Not!

Og jeg er snart 33 år ja.

Skrevet

Jeg synes det er hot og mandig, blir for veikt og femi med mannfolk uten litt kroppshår, hår på kassa og veiviser hører med.

Skrevet

Ikke hot! Det vokser ikke hår på betong!!

Skrevet

Nei, men så er de aller fleste heller ikke gifte med statuer... Du fortrekker kanskje mose, du da, 22.12 hehe ;)

Skrevet

Nei, det må være lite isåfall....sånne ape-menn syns jeg er virkelig ikke er sexy! Jeg er 30. Hår under armene og nedentil syns jeg en mann skal ha, og litt på brystet går bra. Men når det brer seg som et jævla teppe over skuldrene så får jeg virkelig angst!!!

Skrevet

Til 22.12; jo takk det kan jeg love deg at det kan vokse hår på betong! ;-)

Skrevet

Hun tror vel det siden mange kroppsbyggere enten vokser eller barberer seg. Synes det er skikkelig ekkelt. Verste er vel skjeggstubber på brystkassa som stikker, husker en eks av med hadde den stygge uvanen med å fjerne hår både her og der. Da er det bedre å ha en "gorilla" i senga med mykt hår på kroppen.

Da jeg traff mannen min hadde kan hverken hår på brystet eller ryggen, ganske vanlig for menn i 20åra, men nå når han har tippet 30 så har han fått ei tett matte på brystet og et og annet på ryggen, når han er 50 så er han vel dekt i hår, men det er helt ok. Elsker ham og synes han er digg uansett. Har forandra meg jeg også, født noen barn, han elsker meg på tross av det og tenner på meg.

Nå bør dere gå noen runder med dere selv, mange klager på at det stilles så store krav til hvordan vi damer ser ut osv, meen tydelig at endel kvinnfolk ikke er et hår bedre selv. Fy og skam!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...