Gå til innhold

Hvordan finne fast barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går man frem for å finne noen som kan være fast barnevakt en til to ganger i uken? Kunne absolutt trengt det, mannen er sjømann og borte annenhver mnd. Vi har av div. grunner bosatt oss i en by hvor vi har forholdsvis lite nettverk, og kjenner ingen selv som kunne vært aktuell for jobben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken by bor du i ? :)

Skrevet

Stavanger.

Skrevet

Kan være lurt å forhøre seg i feks barnehagen om de vet om noen, i nabolaget eller på arbeidsplassen. Kansje noen i enten barnehagen eller på jobben har en moden tenåring i hjemmet som kunne tenkt seg å tjene litt lommepenger på barnevakt jobber.

Skrevet

Det var en god ide du! ;-) Skal høre med de e barnehagen når de starter opp igjen til uka. Er vel verdt forsøket å høre på helsestasjonen også, tenker jeg!

Skrevet

Det kan du gjøre, kan tenkes de vet om noen som formidler barnevakt.

Men vil tro at kansje barnehagen er plassen man skal forhøre seg først. Kansje du kan få henge opp en lapp der, kan tenkes noen av foreldrene der kjenner noen også.

Jeg jobbet litt i barnehage og på sfo i skoleferier da jeg var 17-18år, tok da av og til på meg barnevakt jobber, foreldrene syntes det var kjekt med noen som kjente barna deres litt fra før. Kan tenkes barnehagen har eller har had noen i praksis som kan være aktuell som barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...