Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hei Nå som det har blitt så varmt ute så har ikke min 15 mnd gamle gutt strømpebukse lenger. I allefall på dagen. (hadde på fra morgenen av da det var bare noen grader ute, men tok den av etterhvert) Hvordan kommer dere til å levere barnet deres i barnehagen etter påske? I klesveien altså :-) Hva slags ekstra klær og uteklær kommer dere til å ha der?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Nå er vår gutt 3 år, men jeg svarer likevel jeg:) Vi har også brukt strømpebkse på morgenen før det ble så varmt. Nå som det er 15 grader og mer har jeg bare strømpebukse liggendei barnehagen i tilfelle.. Ellers blir det bukse, t-shirt, tynn bomullsgenser. Han har en tynn vindjakke over når jeg leverer. I barnehagen henger dress, men det blir for varmt nå så den får henge til kaldere dager. Han har også en overtrekksbukse som er vindtett og vannavvisende (kjøpt på lindex-genial faktisk:) Ellers er det joggesko/ tøysko som han har på seg. Har en tynn lue, caps og pannebånd i barnehagen så får de regulere etter temp. Viktigste i denne tiden er å ha litt av hvert som skift liggende da man aldri vet hvordan været blir:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Sønnen min på 4 har : Regntøy+støvler Fleece jakke Joggesko Caps Solkrem Av skifttøy: Undertøy Bukse Genser(en tynn og en litt tykkere) Sokker T skjorte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå