Mammarama=) Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Datter min på 6 år har til nå i år hatt U.V.I 4 ganger og fått behandling med antibiotika like mangen ganger.. Og det er jo ikke bra. Har vært på utvendig ul av nyre og urinvegene, med ingen funn av noe galt. Noen som har barn som er/har vært i samme situasjon?? Blir det tatt noe videre undersøkelser??? Kjenner jeg blir litt stressa av all den antibiotika bruken, og lite info fra fastlege. Takker for svar =)
*Lissi* Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Jeg var veldig plaget da jeg var liten. Er vel noe med at en ikke skal ha det for ofte? Vart iallfall operert da jeg var 5 år. Er ikke helt sikker på akkurat hva de gjorde....
Gjest Edemuli Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Har du prøvd Tranebær? Det forsurer miljøet i blæra og kan forminske bakterievekst. Det er også en forbyggnde tabl som heter Hiprex, men vet ikke om barn kan ta den.
Mammarama=) Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2011 Har kjøpt ulike former for tranebær (juice,saft,tbl) men er vanskelig å få i henne det hun må tvinge det ned.. Tror hiprex kan bli vanskelig å få i henne da dette smaker beskt og surt =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå