Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Naboungen har noen skikkelige raserianfall med øks og en jernstang. Resten av famillie var borte, og istad ødela han en dør med øks og jernstang. - Greit nok, men på en veldig brutal måte. Jeg vet det har vært en del bråk der, men vet ikke hva. Både ambulanse og politi har vært der (Før noen måneder siden). Flere vinduer er blitt knust og man har hørt at noen har avfyrt skøt. Jeg veit ikke helt hva jeg vil med innlegget, men er ikke vanlig oppførsel på barn.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Hvor gammelt er dette barnet?? Her er det vel på tide at det offentlige stepper inn, eller??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Meld skadegjørelsen til styret hvis det er blokk/sameie, be styret ta opp den bråkete familien og hør om de kan kastes ut hvis det fortsetter. Hvis enebolig: ring politiet og anmeld bråket (skudd) eller finn en større jernstang og kakk dusten i hodet, kanskje noe faller på plass inni der .. Ellers: flytt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 kan hende ikke ungen har det så bra hjemme?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 ehhhh....ringe politiet når slikt skjer? Det er en god ide.....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Det står at politiet har vært der ved et tidligere forhold. Desto større grunn til å involvere dem en gang til.....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Ja, for noen måneder siden, ja.. Hva med HVER gang noe skjer? Eller har en kun en gang å ringe?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 rart at ikke barnevernet er nevnt her!!! Når mor har sex med menn når barna er borte på samvær... ja da må vi ringe barnevernet.. men når denne gutten tydelig har problemer.. da gnir vi oss i hue og lurer på hva vi kan gjøre.. til og med alternativ om å flytte vekk er nevnt, men ingen forslag om å sende noen for å hjelpe denne gutten.. Dere bim-damer er rare... Mitt forslag... snakk med de det gjelder og si at du må melde fra til barnevernet da du er bekymret for barnet...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #12 Skrevet 24. april 2011 Barnevern. Barnevern. KOBLE INN. KOBLE INNE.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Tipper at bv er koplet inn allerede. Politiet har plikt til å sende bekr.mld til bv når de rykker ut til husbråk, så hvis ikke bv har omplassert bråkebøtta til tross for vold, hærverk og skyting, er det kanskje på tide for Hi å finne seg en annen plass å bo. Bråkebøtta er ikke Hi's ansvar,Hi har kun ansvar for seg og sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå