Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Jeg er 7 mnd på vei med vår nr 3. De to første er ganske krevende, spesielt rundt leggetid. Jeg synes det er ganske så strevsomt å legge begge to alene. Min mann er typisk typen som blir spurt om å hjelpe til med alt mulig, og stort sett svarer han ja. Det som plager meg, er at han ikke en gang spør om det er greit at han kommer etter leggetid, spesielt når det ikke spiller noen rolle for dem det gjelder.. I dag reiste han av gårde igjen klokken halv 7. Da er det bare kveldsstellet igjen. Jeg har ingen problemer med at han drar ut når han må, men kunne tenkt meg at han tok litt hensyn akkurat nå.. Det som fikk meg til å klikke i dag, var at han var på fest i går, og sov hele formiddagen. Og så bare sier han at han må hjelpe en kamerat med noe, og må reise halv 7 "altså". Det siste betyr at jeg har ingenting jeg skulle sagt!! Grrr litt hormonell i dag. Angrer på at jeg laget god frokost til ham i morges...........
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Jeg ville vel angret på hele forholdet...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Han har veldig mange gode egenskaper altså, så jeg har ingen planer om å bytte ham ut. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Skulle bare ønske han brukte litt av den ryggraden han har mot andre en gang i blant.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Jeg skjønner at du er iritert, men har du tatt dette opp med han?? Kan godt tenkes at han ikke tenker at dette er noe stress for deg (ja menn er rare slik). Sett deg ned med han og si det som det er at det er veldi slitsomt for deg og ta deg av barna helt alene nå som du er høygravid og sliten. Du må rett og slett kreve det av han at han er HJEMME og hjelper deg med kveldstellet nå som du er gravid. Så kan han evt heller stikke ut etterpå.. Eller at dere blir enige om at han må begynne og si nei til alle som trenger hans hjelp, det er helt sikkert noen andre de kan spørre. Dessuten så bør han være såpass mann at han kan si det som det er at du rett og slett trenger han mere hjemme nå det nærmer seg fødsel. Alle med vett i hode godtar det;)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Vi har faktisk snakket om det før, og jeg har sagt at det ikke er det at han stikker ut som plager meg, men at han faktisk ikke tenker at det er mulig å forandre på tidspunktet... Men det ser ikke ut til å synke inn. Får ta en ny prat tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå