Gå til innhold

Min svigerfar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye snakk om svigerforeldre som bryr seg med både det ene og det andre. Så da tenkte jeg å fortelle om min svigerfar. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han, han stiller opp for oss når som helst. Jeg har en mann som er svært syk av og til, og svigerfar kjører fram og tilbake for å hjelpe oss uansett når på døgnet det måtte være. Jeg kan bare ringe, å han setter seg i bilen og kommer til oss. Han er enestående med sønnen min som jeg har fra et tidligere forhold, og behandler han som om det skulle vært hans biologiske barnebarn. Gjør ikke forskjell på noen av barnebarna sine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig heldig du er;)

Skulle ønske jeg også hadde en slik svigerfar. Min svigerfar og hans nye kone bryr seg dessverre ganske lite om både sin sønn og sitt barnebarn, og har vel sett vår datter 5 ganger siden hun ble født (er 1,5 år).

Så vær flink til å ta vare på svigerfar du også, sånn at han vet hvor mye han betyr for dere!

Skrevet

Ja, jeg er heldig. Og vi tar godt vare på han :o)

Skrevet

Så utrolig flott at du får oppleve å ha en slik svigerfar :)

Men pass på så dere ikke sliter han ut. Han er nok kjempesnill, men husk at han også blir eldre etter hvert. Tenkte at han kanskje var et ja menneske deluxe som kan slite seg ut.

Gratulerer med å ha et slikt flott menneske i familien!

Skrevet

Ingen fare for at vi sliter han ut. Vi ber han bare komme dersom det er nødvendig. Mannen min ble operert i januar, og når jeg var tilbake i jobb kom han de dagene jeg jobbet kveld (jobber i butikk) for å hjelpe til med prinsessa :o) Hun også digger farfar, faktisk eneste besteforelder hun "aksepterer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...