4barns mor Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Om alt går bra med spiren i magen, så blir det både dåp og konfirmasjon i 2012. Storebror skal konfirmeres, og en lille i magen døpes. Og jeg som elsker å stelle i stand til slike ting. Gleder meg )
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Hehe, samme her. Min datter skal konfirmeres i mai, og dåpen blir vel noen mnd før den tid (jan.tenker jeg da er han ca 3 mnd). I 2009 hadde jeg også konfirmasjon, giftet meg i des. 2010 og hadde barne dåp i 2011. Så her har det vært enormt mange og kostbare selskaper. Godt det er mange år til nestegang det blir konfirmasjoner:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Spennende =)) Vi får først barnedap i jan/febr og så gifter vi oss i august 2012 =) Moro med mange slike festlige begivenheter da, moro å møtes hele familien, siden det er de eneste gangene alle treffes samtidig =) =) =)
4barns mor Skrevet 24. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2011 Ja, jeg gleder meg veldig til det )
AC1979 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Vi får også det! Mannen min har to døtre som skal konfirmeres i mai, også kommer det en liten spire som skal døpes rundt februar tenker jeg. :-))) Morro med selskaper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå