Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Ingen kjøper det, men alle drikker og leser det..... får helt fnatt jeg drikker kun sukkerfri brus og i dag hadde vi gjester så jeg hadde kjøpt inn masse brus, solo ,villa, sprite, farris, solo super, vanlig cola og fanta og en flaske zero for det er kun meg som drikker det. Men gjett hvilken flaske som ble tom før jeg rakk å ta et glass jo min zero
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Kjipa som kjøper en flaske brus som bare skal være til deg selv. Har aldri vært borti folk som gjør slikt
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Æsj, jeg drikker aldri Cola Zero, det vil jeg ikke mistenkes for engang. Kan godt innrømme at jeg leser se og hør, men cola zero -. aldri!!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Er jo ikke kjip da, hadde jo kjøpt inn masse brus til mine venner som høyt og tydelig før har klaget til meg at jeg kjøper bare light brus så denne gangen slo jeg til og kjøpte inn masse som alle kunne drikke og da gikk min zero. ( jeg synes jo egentlig det er veldig gøy da)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Den er sukkerfri ja. Ikke lett-brus. Sukkerfri brus.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 åkkesom.. zero har aldri vært bra nok før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå