Gå til innhold

Hvor mange har vært dødsforelsket i deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om du har vært opptatt...

Har selv gjennom årene hatt fire mannlige venner som ville gjort hva som helst for å få meg, om livet hadde vært annerledes. Jeg har vært gift i årevis så det vil aldri bli noe med noen av dem, men de er alle fantastiske menn, så det er litt vemodig at jeg ikke har flere liv å fordele dem på.

Flere som har slikt i livet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke tillatt det, men kuttet dem fra livet mitt tvert.

Har i alle fall hatt en, som jeg aldri likte selv, som var på knærne etter meg. Ubehagelig og trist for han.

Skrevet

de fleste forlekser seg i meg

Skrevet

Hvorfor ville du ikke tillatt det?

Skrevet

Det blir jo noe annet. Uønskede beilere har jeg også hatt en del av, dem gir man en snill, men klar beskjed om at man definitivt ikke føler det samme.

Det jeg tenker på er veldig gode venner som man har en fantastisk kontakt med, og som man gjerne ville vært sammen med om man hadde vært single. Vemodig, men egentlig en veldig god følelse for begge parter å vite at det finnes slike mennesker der ute selv om man ikke kan få levd det ut. Når man treffer dem kjenner man kriblingen når øynene møtes, men man vet begge to hvor man har den andre og at det aldri vil gå lengre enn det.

HI

Skrevet

og hva synes mannen din om dette?

Skrevet

Nei, dette er faktisk ikke noe trolleri.

Jeg har gjennom et langt liv kommet fram til at livet har mange fasetter og mange mulige veier og at man selv velger sin vei. Ting er ikke svart-hvitt og man kan elske mange selv om man har sverget troskap til en. Da jeg giftet meg gjorde jeg et valg for livet, men jeg har likevel tillatt meg å ha følelser for andre når de dukker opp. Poenget er at man ikke alltid trenger leve ut slike følelser, men man trenger heller ikke fornekte dem, men heller la dem berike livet for seg selv og andre.

HI

Skrevet

Mannen min vet selvfølgelig ikke om dette og det får han heller aldri vite. Hva godt skulle komme ut av det?

HI

Skrevet

Jeg har en teori om disse mennene du her beskriver. Jeg har selv hatt et par slike beilere (som jeg vet aldri ville kommet inn på temaet dersom jeg ikke hadde vært en stor flørt, noe jeg dessverre er) mens jeg har vært gift med mannen min.

Jeg har som den flørten jeg er lovet meg bort til et par tre stykker i mitt neste liv.

Men spøk til side, jeg tror slett ikke de ville stått i kø hvis jeg hadde vært single, det er bare så enkelt å si når de vet at jeg allikevel er uoppnåelig. Da trenger de ikke tenke så mye gjennom hva de sier. Sier en mann til en single dame at han er dødsforelsket så forplikter det liksom så mye mer.

Og kjære deg HI, du fremstår som en smule innbilsk og naiv i innlegget ditt - husk også på at en mann som virkelig "ville gjort hva som helst for å få deg" driter tynt i om du er gift.

Skrevet

Hverken jeg eller de " har lovet oss bort" til hverandre. Vi vet utmerket godt at det aldri noen gang vil bli oss. Vi har aldri gjort noe som helst som å ha sex eller kysse eller noe. Vi har bare hatt fantastisk kjemi og vært verdens beste venner over langt tid, til enten de eller jeg har flyttet/byttet jobb eller lignende. For den som ikke har opplevd slike ting i livet høres det sikkert søkt ut, men jeg er for min del utrolig glad for å ha fått oppleve å ha disse mennene i livet mitt. Vi vet at vi ville vært helt riktige for hverandre om livet hadde vært annerledes, men slik det nå er håper jeg de finner noen som de kan få et tilsvarende forhold til, men som er ledige. Jeg vil likevel alltid elske dem, uansett hvor i verden de er.

Kommentaren min om "dødsforelsket" i første innlegg var mer en floskel for overskriften sin del, for det er mer en dyp kjærlighet som går langt ut over forelskelsesbegrepet.

HI

Skrevet

Tror dessverre ingen har vært dødsforelska i meg, men jeg har derimot vært forelska i flere gutter, men et par av dem gjorde narr av meg og ropte at jeg både var stygg og teit så jeg mistet nok litt av selvtilliten der.

Skrevet

jeg har blitt fridd til av 6 forskjellige menn...

Nå er jeg nå opptatt, og firebarnsmor.. likevel er det 3 som stadig kommer inn på at jeg bare kan bli dems, dersom forholdet mitt ryker!!! jeg blir litt smigret =) men syns det er litt vanskelig også, spesielt i perioder da jeg og min kjære ikke har det helt på topp... blir liksom til at man sammenligner de, og det vil jeg jo ikke gjøre...

Skrevet

Hmm...er nok endel det som har vert dødsforelsket i meg...mens jeg har vert opptatt og når jeg ikke er opptatt...men har den dag idag vert singel en stund og ikke sett noen av de...merkelig..

Skrevet

Jeg har en spesiell, som har veldig god kjemi med meg. Og han har drømt om både det ene og det andre.

Han fant seg kjæreste for en liten stund siden, og de skal ha barn nå snart, men han lengter enda etter meg.

Synes det er veldig trist, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...