Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Jeg synes det er så utrolig harry med folk som drar på campingtur i feriene, og sitter der med plastkoppene sine og drikker øl imens de lirker av seg slåsete kommentarer.. Bl.a.. Å, kom igjen - gi meg tilbakemeldinger!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Hva er en slåsete kommentar?? Dette synes jeg er harry: Barnevognskilt Tattoveringer Gatebil (hele konseptet) Rottehale Hjemmebleket hår med milelang ettervekst korte kjoler på damer over 35-40
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 hahaha, barnevognskilt ja!! Utrolig harry!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Eks slåsete kommentar: "her var det liv, far, her sku a mor ha vært" eller noe sånn.. HI
Tante Blås Squaw Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Harry Potter Prins Harry Harry Belafonte Harry Truman Forfatteren Morten Harry Olsen Harry Hole (Jo Nesbøs fantastiske krimfigur) Sangeren Harry Brandelius ...vil du ha flere?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Folk som virkelilg ikke giva a shit til utseende og handlinger..
Tante Bassa Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Hæ? Er jeg harry hvis jeg går i kort kjole? Jeg er 41 år, og kler absolutt ikke lang kjole eller skjørt. DA blir jeg harry da...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #12 Skrevet 24. april 2011 Dersom du har kjolen til rett under rumpa, segen rumpe og utvaske permanentbleikehår - ja da er du harry! Men om du har kort kjole, fine ben, tasty sko og delikat tilbehør, samt sminket som en 40åring og ikke som en 14 åring - da er du klassisk! Forskjellen ligger i de små ting, ser du....som blir store sett i sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Sikker på at du ikke mener flåsete? For det er faktisk et ord...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #14 Skrevet 24. april 2011 Det var jeg som skrev det med kort kjole, da mener jeg superkort. Av typen som viser rompa om du bøyer deg litt fremover. Knelang er helt ok, eller til rett over knærne. Høyere enn det blir bare tacky på gamliser som oss (jeg er selv over halvveis i 30-årene)
Tante Bassa Skrevet 24. april 2011 #15 Skrevet 24. april 2011 Selvfølgelig har jeg ikke kjolen til rett under rumpa, eller har permanetbleika hår. Jeg er 41, ikke 14! Bena er vel ikke fullt så fine som de en gang var, men, men de får duge noen år til
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #16 Skrevet 24. april 2011 Furumøbler, furutak, furupanel.. FURU!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #17 Skrevet 24. april 2011 permanent og pannelugg a la 80-talls puddelsveis Damer med svære tattooeringer damer med snusleppe rottehale/ hockey sveis rånebiler osv osv
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #18 Skrevet 24. april 2011 Og forresten er jin/jang og kinategn på gardiner, tepper og bilder.. Usj! 19:29
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #19 Skrevet 24. april 2011 crocs dritafulle 40-åringer Å bruke over evne for å ha alle status-symbolene danskebåten porno
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #21 Skrevet 24. april 2011 Å? Vel, det er harry for MEG, som var det HI spurte om.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. april 2011 #22 Skrevet 24. april 2011 Hvit leppestift Bleika hår som er blitt "pissegult" Store silikonpupper som ikke passer resten av dama.. Når du har tatt brunfargen litt langt og dermed ser ut som en appelsin Å barberer bort øyenbryna for og tegne de med svart øyenbrynpensel, hufff!!! Hvis du er slapp i fisken og går rundt i joggebukser hvor det står juicy over hele rompa..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #23 Skrevet 24. april 2011 Crocs Ola jakke og ola skjorte Enkelte rutete skjorter også Hjemmebleka hår Rullings Furu møbler Rånebiler Tatoeringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå