Gå til innhold

Hva er harry for deg? Just for fun..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig harry med folk som drar på campingtur i feriene, og sitter der med plastkoppene sine og drikker øl imens de lirker av seg slåsete kommentarer.. :) Bl.a..

 

Å, kom igjen - gi meg tilbakemeldinger!! :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

One piece.

Seriøst- Sparkedress for voksne?

Skrevet

Hva er en slåsete kommentar??

 

Dette synes jeg er harry:

 

Barnevognskilt

Tattoveringer

Gatebil (hele konseptet)

Rottehale

Hjemmebleket hår med milelang ettervekst

korte kjoler på damer over 35-40

 

Skrevet

hahaha, barnevognskilt ja!! Utrolig harry!!

Skrevet

Eks slåsete kommentar:

 

"her var det liv, far, her sku a mor ha vært" eller noe sånn.. :)

 

HI

Skrevet

Harry Potter

Prins Harry

Harry Belafonte

Harry Truman

Forfatteren Morten Harry Olsen

Harry Hole (Jo Nesbøs fantastiske krimfigur)

Sangeren Harry Brandelius

 

 

...vil du ha flere?

Skrevet

Folk som virkelilg ikke giva a shit til utseende og handlinger..

Skrevet

Hæ? Er jeg harry hvis jeg går i kort kjole? Jeg er 41 år, og kler absolutt ikke lang kjole eller skjørt. DA blir jeg harry da...

Skrevet

Dersom du har kjolen til rett under rumpa, segen rumpe og utvaske permanentbleikehår - ja da er du harry!

 

Men om du har kort kjole, fine ben, tasty sko og delikat tilbehør, samt sminket som en 40åring og ikke som en 14 åring - da er du klassisk! :)

 

Forskjellen ligger i de små ting, ser du....som blir store sett i sammenheng.

Skrevet

Sikker på at du ikke mener flåsete? For det er faktisk et ord...

Skrevet

Det var jeg som skrev det med kort kjole, da mener jeg superkort. Av typen som viser rompa om du bøyer deg litt fremover. Knelang er helt ok, eller til rett over knærne. Høyere enn det blir bare tacky på gamliser som oss (jeg er selv over halvveis i 30-årene)

Skrevet

Selvfølgelig har jeg ikke kjolen til rett under rumpa, eller har permanetbleika hår. Jeg er 41, ikke 14! Bena er vel ikke fullt så fine som de en gang var, men, men de får duge noen år til ;)

 

Skrevet

Furumøbler, furutak, furupanel.. FURU!

 

Skrevet

permanent og pannelugg a la 80-talls puddelsveis

Damer med svære tattooeringer

damer med snusleppe

rottehale/ hockey sveis

rånebiler

 

osv osv

Skrevet

Og forresten er jin/jang og kinategn på gardiner, tepper og bilder.. Usj!

 

19:29

Skrevet

crocs

dritafulle 40-åringer

Å bruke over evne for å ha alle status-symbolene

danskebåten

porno

Skrevet

Porno er vel ikke harry, di snerpe!

Skrevet

Å? Vel, det er harry for MEG, som var det HI spurte om.

Skrevet

Hvit leppestift

Bleika hår som er blitt "pissegult"

Store silikonpupper som ikke passer resten av dama..

Når du har tatt brunfargen litt langt og dermed ser ut som en appelsin

Å barberer bort øyenbryna for og tegne de med svart øyenbrynpensel, hufff!!!

Hvis du er slapp i fisken og går rundt i joggebukser hvor det står juicy over hele rompa..

 

Skrevet

Crocs

Ola jakke og ola skjorte

Enkelte rutete skjorter også

Hjemmebleka hår

Rullings

Furu møbler

Rånebiler

Tatoeringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...