Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Skal sende klage på en tur og lurer på om enn kan sende den på mail eller må den via posten?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Du kan helt sikkert sende det på mail. Hva er det du skal klage på forresten? Det skal utrolig tungtveiende ting til for at du skal komme gjennom med det.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Er en del.. Vi hadde hotell som lå midt i byen pga det passet oss bra for vi har de behovene. Hadde ikke kjøpt all i. denne gangen pga vi brukte det ikke den første gangen vi var avgårde. Vi hadde vært der nede i 3 dager så fikk vi nyss av de ansatte at hotellet kom til å stenge uke nr 2, men vi måtte ikke si noe. det tok 3 dager før vi fikk høre det fra våres reiseleder. Vi ble flyttet til et hotell laaaangt unna uten noen ting på veien ut dit. Ikke en butikk eller noe. Hotellrommet var ikke noe bra. Sengen var mindre og hardere, veranda...tja kan vel ikke kalles det en gang pga den var innemura og det var"striper av planker i taket og rutete vinduer . Fikk ikke solen som vi var vant til. Måtte sitte oppe på trappa som var 1x1 m på en stol. Vi måtte begynne å bruke taxi når vi skulle noe. Vi er 2 venninner som sliter med vårt og trenger å bruke hotellet som vi ønsker ang feks å gå å legge seg litt nedpå når enn føler seg utafor. Noe som er litt vanskelig når enn er i byen og må ta taxi til hotellet, men vi måtte jo det. jeg kunne bli igjen i byen. det ble mye frem og tilbake på en dag. Minimum 5 ganger siden vi dro hjem forskjellige tider også. her kommer det jo inn hvorfor vi valgte et hotell i byen. Ikke fikk vi kjøpt mat på hotellet utenom måltidene som vi ikke hadde. Kostet 90 kr for lunsj hvis vi skulle ha. Snakket med reiseleder og hun sa at man måtte nesten ha all i. på det hotellet. Noe vi syns vi burde automatisk burde ha fått da. Vi spurte om vi kunne ha fått flyttet over til et annet hotell som var nærmere ,men hadde litt dårligere stjerner pga de stjernene bryr vi oss ikke noe om. Fikk aldri svar. På det nye hotellet var det vindt og slest hele tiden siden det lå ved sjøen. Vi kledde oss deretter og dro til byen som det var varmt og vindstille.... Dette ble mye kluss sikkert ,men håper du forstår. Vi kan få brev fra legen at dette var en påkjenning for oss den siste uken osv. jeg gir meg ikke med denne saken så lett.Tro meg
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Men om dere hadde bestilt spesifisert reise til dette hotellet kunne de vel ikke bare flytte dere? Dere skal da selvfølgelig ha kompensasjon for det mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Vi hadde spesifisert hotell, men pga det var bare 10 rom som var leid ut den siste uken. Så valgte hotellet å stenge. Det ble jo da til at vi måtte bruke masse ekstra penger på mat og taxi +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå