prebs Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 1. Agnes - nydelig 2. Anna - også nydelig 3. Lydia - - liker ikke
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Agnes. Anna er kjedelig og Lydia ble ødelagt da jeg hørte "navnet" Lydia Nalen.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Jeg syns Agnes er et flott navn. Sterkt og passer livet igjennom
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #12 Skrevet 24. april 2011 Agnes - uten tvil! Hadde så lyst til å bruke navnet selv, men ble nedstemt av faren/svigerfamilie.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Hei, jeg heter Agnes og er rørt til tårer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå