Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Helt ok navn, men forbinder det egentlig med et hundenavn (ettersom bikkja til venninnen min heter det).
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Siden eldstejenta mi heter det, sier det seg vel selv at jeg synes det er fint
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Synes det er harry. Jeg hadde en rotte som het det en gang.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Natasja måtte bæsja! Grusomt russer-navn på linje med Svetlana!!
Tante Blås Squaw Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Veldig pent ) Tradisjonsrikt navn. I like!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Milde himmel, du nn litt over her..håper ikke du lærer ungene dine sånne idiotrim? Jeez..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå