Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 har ei jente på 1 år som hadde kolikk til hun var nesten 4 mnd. Det gjorde at når vi endelig fikk henne til å sove så var vi muuuuusestille ellers så våknet hun(hun sov 40 min tilsammen om dagen!!!!!!!(hvis vi var heldig)....det har resultert i at nå når hun er så stor som 1 år må hun fremdeles ha det kjempe stille! Det er et problem siden det er 2 andre barn her også...NOEN RÅD? Har prøvd å la henne sove i vanlig husstøy, men neida da er hun ferdig å _sove_.....tar jeg henne med ut går det greit, men sover fremdeles bare 20 min(både ute og inne)....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Sett inn en radio og ha på lavt volum og la henne sovne til det:) Det gjorde jeg. Det hjalp også å ha henne i bh, for nå sover hun tungt med mye bråk rundt seg, og det gjorde hun ikke før:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 kan prøve radio ja:) takk:) prøvde det når hun hadde kolikk, menne...det funka ikke:P men kanskje nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå