♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 ...Og i den anledning har jeg tenkt å lage fløtegratinerte poteter. Men de siste gangene jeg har laget det, synes jeg de har blitt så "vasne", og jeg skjønner ikke hvorfor! Jeg skreller og kutter poteter, har de i forma og har på salt, pepper hvitløk og kremfløte...Noen tips? Dessuten synes jeg det er veldig stas og bli flagga for:-)
Heada Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Bytte potettype? Skru opp varmen på ovnen? Grattis med dagen!!!!
tryde Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Gratulerer med dagen! Datteren min har også bursdag i dag.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Hipp hipp hurra for deg Jeg koker alltid potetene 5-10 minutter før jeg hiver de inni ovnen og mine blir aldri vasne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå