Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag!!!


♥min♥lille♥prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og i den anledning har jeg tenkt å lage fløtegratinerte poteter. Men de siste gangene jeg har laget det, synes jeg de har blitt så "vasne", og jeg skjønner ikke hvorfor! Jeg skreller og kutter poteter, har de i forma og har på salt, pepper hvitløk og kremfløte...Noen tips?

 

Dessuten synes jeg det er veldig stas og bli flagga for:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytte potettype? Skru opp varmen på ovnen?

 

Grattis med dagen!!!! :D

Skrevet

Grattis med dagen! :oD

Skrevet

Gratulerer med dagen! Datteren min har også bursdag i dag.

Skrevet

Hipp hipp hurra for deg :D

 

Jeg koker alltid potetene 5-10 minutter før jeg hiver de inni ovnen og mine blir aldri vasne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...