Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Åpne i en farge 12-17 pp Åpne i NT 15-19 p Men hva når man har 20 p eller flere? Hvordan åpner man da? Og når er det man som makker ikke får lov til å passe?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Åpne i en farge 12 + (har du 18-19 så hopper du i nt etterpå) Åpne i nt er normalt 15-17 Åpne i 2 nt så har du 20-21 2 kløver åpner man i om man har 22 +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå