Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hun er så småspist stakkars lille babyen min, hva gir dere deres på samme alder for å få dem til å spise?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Ehhh... hvor gamle er de da? I underkant av 4 år? Tja, skal vi se... det samme som det jeg spiser.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Ja vi prøver på det, men hun vil ikke ha stakkars lita. Jeg har forsøkt å mose pannekake til henne og da spiser hun litt men ikke mye. HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Huff stakkas! kanskje du kan lage favorittmaten en stund til det går over! Hahah!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 1. 3,5 år er ikke baby, men små barn. (Teller folk virkelig i mnd så lenge???) 2. Min på 3,5 og alle på samme alder jeg kjenner spiser omtrent det de får. Min er små spist, men dårlig med spessial mat til henne av den grunn. Hun spiser omtrent det vi spiser, velger pålegg på skivene selv, går nok mest i leverpostei, ost, og skinke. Favorittene hennes til middag er faktisk laks, og tandori kylling. (så lenge ikke mammaen har tatt helt av med krydringa)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 hhehehe 43 måneder faktisk...frem med kalkulatoren for å finne ut hvor gammal denne ungen egentlig er da
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Søt du HI :-D Vi som har babyer i alle år teller ikke i mnd etter 18 mnd. Da går de rett fre halvannet til to år.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Fra Wikipediaaaa: "Alle barn på 43 eller 44 mnd som spiser dårlig, må få kattemat. Kattemat inneholder særdeles viktige mineraler for barn som spiser lite, særs sammen med kulturmelk. Whiskas anbefales, men det finnes flere anbefalte typer. Se etter nøkkelmerket, da velger du rett. Ellers kan man, ved denne spesielle lidelsen kallt 43mndvegring, gi frityrstekt vårgress sammen med ren Coca Cola og litt drops. "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå