Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Mannen min har tidenes mest blodharry dobbeltnavn, sammensatt av to belastede navn (og så spesielt at jeg ikke vil skrive det her, men du kan vel sammenligne det med Jim-Ronny f.eks). Jeg bruker derfor sjelden navnet hans når jeg snakker om ham, omtaler ham mest som "kjæresten" og kjenner jeg kvier meg for å svare når folk spør hva han heter fordi jeg synes det er så jævlig at jeg nesten må unnskylde ham i samme slengen som jeg sier det. Han kler overhodet ikke navnet sitt heller. Flere som har opplevd dette? Det er jo selvfølgelig helt teit av meg og jeg kan jo ikke bytte navn på ham heller... hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Syns du bør skamme deg over deg selv!!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Var sammen med en som het Ruben og jeg tror aldri jeg sa navnet hans høyt. Skrekkelig navn!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 thihii, jeg var sammen med en per-Bjarne, så kjenner meg igjen ja.. MEN er jo ikke du som har valgt navnet hans.. sånn tenkte jeg, så brukte selvsagt navnet hans...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Herlighet, snakker om å være opphengt i en bagatell. Navner skjemmer ingen, er vel kvaliteter ved ham du setter pris på. Kjenner selv endel folk med den type navn, kjekke folk, endel høyt utdanna og ressursterke.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 Bagatell og bagatell fru blom... Når jeg snakker med folk som ikke kjenner ham (f.eks arbeidskollegaer) er det faktisk navnet som utgjør deres inntrykk av ham. Har tidligere opplevd at kollegaer der jeg jobbet før lagde tullenavn ut av navnet hans og lo åpnelyst av det. Sikkert litt farget av det jeg da. Prøver ofte å bare bruke det av navnene hans som er minst ille, men det er liksom ikke ham det heller... Jeg regner ikke med forståelse fra folk som ikke har hatt en mann med et slikt navn før. Eksen min heter Thomas og hadde jeg fortsatt vært sammen med ham ville jeg nok ikke skjønt problemet. HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Er også sammen med en mann som har et superharry dobbeltnavn. "Alle" reagerer på det. Jeg kaller ham bare ved det minst harry navnet. Foreldrene hans synes ikke noe om det, for han har jo såååå fint navn Han skjemmes også over navnet sitt. Da vi fikk barn sammen var vi helt enige om at foreldrene hans ikke skulle få komme med navneforslag, de har jo bevist til gangs hva slags smak de har... hehe.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Kan jeg få gjette? Det mest harry dobbeltnavnet jeg vet er Glenn-Kennet. Et annet flott harrynavn er : Hans-Ronny. for noen år siden var jeg sammen med en som heter Alf, og det er vel også et ganske pinlig navn
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Bare det ikke inneholder Ronny så er det nok ok. Ingen ting er verre enn Ronny. Naboen heter Ronny Asle og lever virkelig opp til navnet sitt.
Tante Blås Squaw Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Elsker du ham, klarer du vel å elske navnet hans også.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 skjerp deg... noen av X-ene mine har utenlandske navn, og ALLE fikk irriterende kalle navn pga: navnene kunne jo rime på sååå mye arti. han ene ble ofte kalt banan bla. men er du virkelig glad i noen så bryr du deg ikke om det.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Er veldig nysgjerrig på dette navnet...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #14 Skrevet 24. april 2011 Huff, skjønner... men er det ene navnet mindre harry enn det andre? Slik at du kan kalle han Jon i stedet for Harry-Jon feks? Eller så få du gjøre som den prektige dama i bygda her, som fiikk seg en harryfjomp som heter Alf Magne.. hun kaller ham kenneth! ))
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #15 Skrevet 24. april 2011 Hæ? Kenneth er da ørten ganger mer harry enn Alf-Magne...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #17 Skrevet 24. april 2011 jeg har også vært sammen med en som het Alf. nå må jeg bare le da jeg tenker på det. ser for meg den alienfiguren Alf hver gang.
ellen-propellen Skrevet 24. april 2011 #18 Skrevet 24. april 2011 Jeg kan ikke tenke meg hvilket navn som skulle være for belastende å uttale. Og jeg blir jo så nysgjerrig at jeg nesten dør.Syns du skal skrive det jeg HI,så kanskje du kan få råd til ett kallenavn eller no. Jeg lover å ikke erte:-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #20 Skrevet 24. april 2011 Min eks hadde også et teit navn, og etter å ha møtt hele slekta hans så skjønte jeg fort at de alle hadde merkelig sammensatte navn. Var også litt flau over navnet hans i starten, men man blir vant til det. Nå bryr det meg ikke, tenker egentlig ikke over det lenger
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #21 Skrevet 24. april 2011 jeg klarer fint og elske mannen min selv om jeg er flau over navnet hans.....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #22 Skrevet 24. april 2011 Jeg har forståelse for at en ikke liker navnet til mannen sin, og at en kanskje ikke har lyst å bruke det, særlig når en opplever at andre tuller med det. Samtidig vil jeg bare minne om at noen ganger er det historier bak hvorfor et barn har fått et navn som går langt utover at foreldrene har dårlig smak.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #23 Skrevet 24. april 2011 Du bør heller skamme deg ver deg selv og din tankegang. Du er garantert en veldig usikker person siden du bruker tid på å tenke på det!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #24 Skrevet 24. april 2011 "Elsker du ham, klarer du vel å elske navnet hans også" Nei, vettu hva. For en teit ting å si, litt klissete, kanskje?.. hehe Selvfølgelig kan man elske mannen sin uten at man elsker navnet han har for det.. Man kan velge om det skal irritere deg, men du får jo ikke byttet navn på han. Så da må man jo bare innfinne seg med det
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #25 Skrevet 24. april 2011 Rolf-Arne klarte jeg aldri å bli fortrolig med, jeg tiltalte han aldri med navn og sa aldri hva han het. Det ble veldig mye "du" og "han".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå