Gå til innhold

Når bruker dere bæreselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere med vogna? Hvor lenge sitter babyen i selen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte den på flyplasser, til og fra barnehagen med eldste, i butikken etc. Lengre turer (over en time og to) så tok jeg vognen, så ungen kunne ligge litt flatt også.

Skrevet

Har ikke bæresele men bæresjal;) men jeg har brukt det masse inne når hun var liten og trengte å kose med mammaen sin samtidig som at jeg gjerne måtte støvsuge,vaske opp ol

Ble også brukt endel når vi var på tur til syden, men det blir gjerne varmt og klamt både for mor og barn..:))

Skrevet

Ut til postkassen, henge ut klær :) Kun fantasien som råder :)

Skrevet

Min er 3 mnd, hvor lenge kan han sitte i den? Har babybjørn.

Og hva bør han ha på av klær? Er ca 17-18 grader i skyggen.

Skrevet

Jeg brukte den mye, både babybjørn, og sjal. hadde en ringslynge men fikk ikke den til. Brukte det på shopping, hjemme korte turer over alt, hadde liggende i vognen.

Skrevet

Babybjørn ville jeg brukt minst mulig. Helst ikke i det hele tatt. Babyen sitter ikke godt oppi der, blir feil belastning på den lille kroppen. Og det samme gjelder din egen rygg og skuldre.

Med manduca og bæresjal, eller annet ergonomisk riktig bæretøy bærer jeg på tur, på butikken, mens jeg støvsuger eller gjør annet husarbeid+++. :-)

Skrevet

Har brukt den hvis vi har vært på langtur og snuppa blir lei av vogna, alltid greit med litt endring, ellers til og fra lekeplass, butikken, luftetur med hundene, osv. Veldig fornøyd med både sjal og menduca! Men so

noen nevner her,babybjørn er ikke så god da den er ergonomisk feilbelastene! Mener det kom en ny babybjørn i fjor som er bedre enn de gamle,men hadde gått for noe bedre! Og det blir klamt så kler ikke på for mye nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...