Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hva jobber du med? Hva er timelønnen? Trives du?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Annonsekonsulent, 290 000,- i årslønn (149,- i timelønn.) Dårlig betalt, men er midlertidig. Trives ja:-) Godt arbeidsmiljø og greie arbeidsoppgaver!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Jeg jobber som barne-og ungdomsarbeider i en bhg. Årslønnen er 281 000 kr. (annsinitet på 4 år) Jeg trives godt
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Jeg er prosjektleder, årslønn på ca 600.000 og ja, jeg trives.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 En jobb hvor det er naturlig for meg å si: "Det heter ikke "Hvordan jobb...", men "Hvilken jobb...", eller enda bedre "Hva jobber du som?".". Jeg er altså lærer. Om man skal dele årslønn på 1950, så er timelønnen min ca 215 kr, men de har egne regler for timelønn. Når jeg tar vikartimer, så varierer timelønnen min fra 460 kr timen til 495 kr timen. Jeg stortrives!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Jeg er utdannet lærer, men jobber som hjemmemamma!! Årsintekten er heller laber, men jeg stortrives hjemme med mine fire barn!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Jobber som prosjektsekretær, og har en timelønn på 190 kr. Trives, men skulle ønske det var litt mer å gjøre... får forhåpentligvis flere prosjekter snart;)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Jeg jobber som lærer og har 459 000 i lønn. Litt lavt, men jeg klarer meg. Stortrives og har verdens snilleste og flinke ungdomsskoleelever. Kan anbefale yrket til alle som elsker å jobbe med mennesker.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Er faktisk ikke helt sikker på årslønnen min, men tjener vel i gjennomsnitt 25 000 i mnd. før skatt... Jobber som vekter, og trives helt greit. Men vil ikke ha denne jobben resten av livet, for og si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Jeg er elev. Får ca 800,- i "årslønn" for å gå på skolen (utstyrsstipend). Ellers er det vel en hel haug med utgifter...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Jeg har en megaspennende jobb jeg, jeg vasker fly! Tjener ca 160 kr timen, helt grei jobb / helt grei lønn for studenter..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #14 Skrevet 24. april 2011 Jeg jobber i matbutikk, deltid. Timelønnen er 155 + tillegg. Jeg stortrives. Min mann jobber også skift, så hos oss er det nesten alltid noen hjemme når ungene kommer fra skolen. Vi har god til alle ungene, så vi kommer til å ha det slik i endel år fremover tenker jeg. Er glad jeg slipper å jobbe fulltid, da hadde vi sitti igjen med mindre penger hver mnd. koster å ha barnehagebarn og sfo barn, nå har vi ikke sfo til to barn og det er mange penger spart.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #15 Skrevet 24. april 2011 Jeg holder på med doktorgraden min, hvilket er et stort privilegium med tanke på hvor spennende det er å ha kommet så langt i mitt faglige løp og mht fleksibiliteten. Bakdelen er at lønna ikke er stort å skryte av: 410 000 i årslønn, og det burde vært mer med tanke på at jeg har 6 år på universitetet bak meg for å komme dit jeg er i dag og har stort studielån. Trøsten er at lønna vil øke betraktelig når graden er i havn... Om jeg trives; så absolutt!! Spennende fagmiljø og supre kolleger
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #16 Skrevet 24. april 2011 Lærer, 398 000 pluss funksjonstillegg. Trives godt nå, men har periodevis tatt med for mye jobb inn i fritiden (dvs i hodet mitt), og det var slitsomt. Veldig glad for at jeg har klart å omstille meg litt og ikke tenke jobb 24/7.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #17 Skrevet 24. april 2011 Jeg er Lagerleder Har årslønn på 350 000.- trives helt ok, kunne tenke meg noe med mer ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå