Gå til innhold

Hvordan jobb har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber du med?

Hva er timelønnen?

Trives du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annonsekonsulent, 290 000,- i årslønn (149,- i timelønn.)

Dårlig betalt, men er midlertidig.

Trives ja:-) Godt arbeidsmiljø og greie arbeidsoppgaver!

Skrevet

HVA SLAGS jobb har du......

Skrevet

Jeg jobber som barne-og ungdomsarbeider i en bhg.

Årslønnen er 281 000 kr. (annsinitet på 4 år)

Jeg trives godt

Skrevet

Jeg er prosjektleder, årslønn på ca 600.000 og ja, jeg trives.

Skrevet

En jobb hvor det er naturlig for meg å si: "Det heter ikke "Hvordan jobb...", men "Hvilken jobb...", eller enda bedre "Hva jobber du som?".". Jeg er altså lærer. Om man skal dele årslønn på 1950, så er timelønnen min ca 215 kr, men de har egne regler for timelønn. Når jeg tar vikartimer, så varierer timelønnen min fra 460 kr timen til 495 kr timen.

Jeg stortrives!

Skrevet

Jeg er utdannet lærer, men jobber som hjemmemamma!! Årsintekten er heller laber, men jeg stortrives hjemme med mine fire barn!

Skrevet

Jobber som prosjektsekretær, og har en timelønn på 190 kr.

Trives, men skulle ønske det var litt mer å gjøre... får forhåpentligvis flere prosjekter snart;)

Skrevet

Jeg jobber som lærer og har 459 000 i lønn. Litt lavt, men jeg klarer meg.

Stortrives og har verdens snilleste og flinke ungdomsskoleelever.

Kan anbefale yrket til alle som elsker å jobbe med mennesker.

Skrevet

Er faktisk ikke helt sikker på årslønnen min, men tjener vel i gjennomsnitt 25 000 i mnd. før skatt...

Jobber som vekter, og trives helt greit. Men vil ikke ha denne jobben resten av livet, for og si det sånn.

Skrevet

Jeg er elev. Får ca 800,- i "årslønn" for å gå på skolen (utstyrsstipend).

Ellers er det vel en hel haug med utgifter...

Skrevet

Jeg har en megaspennende jobb jeg, jeg vasker fly! :P Tjener ca 160 kr timen, helt grei jobb / helt grei lønn for studenter..

Skrevet

Jeg jobber i matbutikk, deltid.

Timelønnen er 155 + tillegg.

Jeg stortrives. Min mann jobber også skift, så hos oss er det nesten alltid noen hjemme når ungene kommer fra skolen. Vi har god til alle ungene, så vi kommer til å ha det slik i endel år fremover tenker jeg. Er glad jeg slipper å jobbe fulltid, da hadde vi sitti igjen med mindre penger hver mnd. koster å ha barnehagebarn og sfo barn, nå har vi ikke sfo til to barn og det er mange penger spart.

Skrevet

Jeg holder på med doktorgraden min, hvilket er et stort privilegium med tanke på hvor spennende det er å ha kommet så langt i mitt faglige løp og mht fleksibiliteten.

Bakdelen er at lønna ikke er stort å skryte av: 410 000 i årslønn, og det burde vært mer med tanke på at jeg har 6 år på universitetet bak meg for å komme dit jeg er i dag og har stort studielån. Trøsten er at lønna vil øke betraktelig når graden er i havn...

Om jeg trives; så absolutt!! Spennende fagmiljø og supre kolleger

Skrevet

Lærer, 398 000 pluss funksjonstillegg. Trives godt nå, men har periodevis tatt med for mye jobb inn i fritiden (dvs i hodet mitt), og det var slitsomt. Veldig glad for at jeg har klart å omstille meg litt og ikke tenke jobb 24/7.

Skrevet

Jeg er Lagerleder

Har årslønn på 350 000.-

trives helt ok, kunne tenke meg noe med mer ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...