Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hva er egentlig poenget med de? Noen som faktisk bruker de? Her går de rett i søpla.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Ja bruker de. Får plass til to bind. Kjekt å ha liggende et bind eller 2 i veska og da er det bra med etui så de ikke ligger løs blant ting og tang på bunnen av vesken. Veska mi har ikke egen bind-lomme:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Bruker dem til og ha minibankort og sedler når jeg er på byen! Kan brukes til så mangt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå