Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Tar full kontroll over tvn og ikke tenker på at man har 2 barn på 5 og 9 år som ikke trenger å se alt denne personen vil se. Vi har våre rutiner for hva dem pleier å se og ikke før dem legger seg. At denne personen røyker i kjellerstuen vår (ligger på soverom der nede) uten at vi tillater det, altså ingen av oss røyker selv og vi har et røykfritt hus. At denne personen sier at barna våre er noen bortskjemte d-unger og at ingen kan da ha slike barn. At denne mannen gjør forskjell på barna våres, ga 100 kr til den ene sønnen vår, men ikke de andre. Er dette greit og hva gjør man med sånt??????
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Det er ikke greit, og jeg håper du allerede har sagt i fra, hvert fall når det kommer til røykingen.
Gjest ->>- Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Selvfølgelig ikke. Man sier fra. Om vedkommende etter høflige anmodninger fremdeles oppfører seg på huleboerstadiet, vurderer man om det er verdt det å bli ufin og noterer seg aldri å invitere på besøk igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Jeg har sagt fra flere ganger men hjelper desverre lite. Vet ikke hva jeg skal gjøre da det er snakk om bestefaren til ungene. Han er for å si det mildt sagt ganske håpløs. Noe av det jeg heller ikke liker er at han "angriper" mannen min med spydige kommentarer titt og ofte i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Som du kan lese over her så er desverre denne personen bestefaren til ungene.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Dette høres ut som min far.....og han fikk klar beskjed om å ta inn på hotell etter at han røykte inne, tømte kjøleskapet og generelt oppførte seg dårlig. My house, my rules. Han ble møkksur, snakket ikke med meg på flere måneder, men ærlig talt: En voksen mann må kunne klare å oppføre seg når han er på besøk!
Gjest ->>- Skrevet 23. april 2011 #7 Skrevet 23. april 2011 Jeg synes ikke slektskap er noen grunn til å omgås tullinger i spesielt stor grad. Mitt svar blir dermed det samme. Den av dere som er barnet til tullingen har jobben med å konfrontere.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #8 Skrevet 23. april 2011 Denne personen hadde ikke vært velkommen i mitt hus. Folk som ikke respekterer meg/oss og våre regler i vårt hus må bare holde seg unna. Slekt eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #9 Skrevet 23. april 2011 Denne personen hadde ikke vært velkomment i mitt hjem!! Om noen hadde gjort noe av det du nevner i mitt hus, ville jeg sendt de bort!! Du kan ikke finne deg i noe slikt!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Også bestefedre må oppføre seg når de er på besøk! Send han på hotell eller noe.. du kan ikke ha slike mennesker boende hos deg!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #11 Skrevet 23. april 2011 Dette er ikke ok, særlig ikke for en bestefar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå