Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hva kan jeg gjøre for at minsten skal unngå dette? Hun har nå verket hull på trommhinnen 3 ganger siden jul. Det skjer jo hver gang hun får renne nese:-( Hun får nesespray,ligger med hodet høyt,bruker lue eller skaut ute (selv om legen har sagt at det ikke hjelper) Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Jeg spyler mini med saltvann i nesa 3 ganger om dagen.... Det sies at det skal hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Hvordan gjør du det? saltvannspray? Min er bare 15 mnd,så nesehorn skylling blir bittegrann tungvindt tror jeg:-O
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Kjøper engangsampuller på apoteket. Og spyler de opp i nesa! Hun godtok det etter ei uke...... Nå ligger hun seg bare ned på stellematta når jeg finner fram ampullene.... (Det er hun som er baby på 21 mnd i den andre tråden...) hehehe he he Det er skikkelig dyrt............ Koster ca 50 kr for 20 ampuller =) Så det er dyrere med saltvann enn bleier her i hus! (går an å koke opp saltvann selv, og bruke tomme ampuller til å spyle med, men det gidder ikke jeg............)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå