Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Cola skal hjelpe v magesaju og oppkast, men må det være vanlig cola m sukker eller går d bra m cola light? Er d like bra som vanlig cola?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Light går sikkert også bra! Men husk at det er best med "daff" cola, så rist den gjerne litt slik at endel kullsyre går ut.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Takk for svar. ...Går og rister cola til mannen:) HI
Lilleleen Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Noe som er enda bedre er å blande farris med eplemost. Bland 50-50 ) God bedring til din mann
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 beste er cola med sukker synes jeg, man får litt mer energi av den har hatt magesjuke ofte på ferie og levde på salat og cola. funket som bare juling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå