Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hva gjør du for mannen og hva gjør han for deg? Kysser dere og pjusker med hverandre ofte? Flinke til å si pene ting til hverandre? For oss så lager vi vel like mye middag, jeg tar store deler av gulvvasken, han støvsuger like mye som meg, skifter på sengene kanskje mer enn meg, vasker bad og do så og si alltid (mannen min altså), kjører ungene i barnehagen så og si hver dag og henter dem også veldig ofte, gir meg fotpleie (ja du leste riktig), farger håret mitt, jeg tar alltid leksene med ungene, tørker støv, vasker vinduer, vanner blomster. Han kjøper ofte blomster til helgen. Vi koser veldig ofte som å sitte i armkroken og tar på hverandre. Kaller hverandre elskling og er vel forsåvidt flinke begge to til å gi hverandre komplimenter... Føler jeg har en fantastisk mann, jeg har vel det?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Det er som en jævla berg og dalbane, i enkelte perioder kan vi knapt oppholde oss i samme rom uten å glefse til hverandre, mens i andre så er vi så sukkersøte og nyforelska at det er til å bli kvalm av. Nå er han en utmerket far og partner som bidrar når han er hjemme, problemet er at han jobber mye borte og det er ofte i den forbindelsen konfliktene melder seg. Fotpleie og hårfarging gør jeg helst selv eller aller helst i salong, men jeg tar gjerne imot massasje av mannen og masserer ham. Ellers så pleier han å stå opp med barna i helgene, han bader og legger dem når han er hjemme, gir meg mulighet til å komme meg ut til venner så jeg får avbrekk, lager middag til oss. Han ser ikke støv, men er en jævel på å rydde, noe som er bra siden jeg hater å rydde og helst vil vaske framfor å sortere leker, klær osv. Vi sier at vi elsker hverandre hver eneste dag, uansett hvor vi er. Når han er borte på jobb ringer han minst to ganger hver dag, gjerne tre, noe som til tider gjør meg litt gal.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 2134 Høres ikke så verst ut da:) Min man står så og si alltid opp med våre små HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå