endaengang Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Det var vi som skulle til Rhodos her igjen! Flyet går i morgen tidlig kl 5.30. Barna mine viser seg å väre for syke til å dra men vi har nå fått lege-erkläring slik at vi får igjen pengene etterhvert. MEN, star tour har påskestengt!! Vi har en ny reise den 28/4 vi hadde tenkt å bestille sånn brått og lett. Men hvem kontakter vi for å avbestille/si fra at vi ikke kommer med flyet i morgen tidlig?? Sikkert noen på Gardermoen man kan kontakte...noen som vet??
Gjest ->>- Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Så lenge det ikke står noe i bestillingsdokumentene, kan dere vel bare sende en henvendelse via nettsidene deres hvor dere opplyser om sykdom og at dere ikke fant noe alternativ kontaktmåte + at bekreftelser vil ettersendes ifht avbestillingsforsikringen. De bryr seg neppe om at dere ikke er på flyplassen.
endaengang Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2011 Jo, vi må vel gjöre noe sånt.... Sukk Dobbeltsukk... Kom nettopp på at jeg har bestilt endel varer som står i setet og venter på meg i morgen tidlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå