Gå til innhold

Dattra vår er pappadalt! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 års alderen ble det bare pappa

(før det var det bare mamma)

da begynte hun i bhg og

jeg får ikke ta hun opp om morgenen

el legge om kvelden

hvis han er hjemme

så han begynte av og til gå på jobb om kveldene

bare jeg får lov å legge hun

av og til jeg tar hun fri fra bhg en dag da går det bedre

av og til han vil sove litt lengre og om morgenen!

Hva skal vi gjøre?

Noen som har erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke la henne bestemme!! Uansett hvor mye hun hyler å sier PAPPPPA, bare pappa legge meg e.l så er det bare å være bestemt å si at idag er det mamma som skal legge deg. Hun gjør ikke dette for at hun liker han bedre eller noe men for å ha kontrollen på dere, og det må dere for all del ikke la henne få. Kan nok bli hyl og skriking noen dager, men vært bestemte på hvem som skal legge henne. Begynner du å legge så fullfør, ikke la han overta selv om hun hyyyler etter PAPPPPA, da har hun vunnet og kommer til å hyle enda mere etterpå, for da har hun erfart at om hun hyler så gir dere etter--

Stå på, dette ordner seg!!

Lykke til!

Skrevet

Samme fireåringen som ikke vil sitte ved bordet og spise og hjelp hva skal vi gjøre?

Jeg begynner vel å tenke at et litt foreldreveiledning fra type helsestasjon er et bra sted å begynne. Utover det: Dere er voksne. Det er dere som bestemmer hvem som skal ta henne opp om morgenen, legge henne om kvelden osv.

Skrevet

Snuppa her var mammadalt helt til vi fikk en baby i hus. Nå er hun fullstendig pappadalt.

Her har vi begynt å legge annenhver kveld. Overser om hun hyler og skriker.....er vi som bestemmer. I kveld ville hun faktisk at jeg skulle ta kveldstellet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...