lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 torsdag 14 april fødte jeg vår etterlengtede lille prins:) maseriene begynte natt til onsdag, og vannet gikk kl 01.00 natt til torsdag. aktiv fødsel fra kl 08 om morgenen, og kl 18.09 var gutten ute:) verdens herligste jordmor hadde vi(jeg hadde håpt hun skulle være på jobb), og selv om vi rakk 4 vaktskift hadde vi 4 fantastisk flotte jordmødre!! all ære til de:) jeg fikk epidural fordi jeg hadde holdt på så lenge, og drypp for å få fortgang i sakene. jeg fikk sent åpning, og pga. misfarget fostervann måtte de få opp farten. lillegullet var 3955 g, 50 cm og 38.3 rundt hodet. store flotte gutten vår=) han er snill som dagen er lang, og vi koser oss maks:) mating med skjold og pumping på flaske, men ellers alt bra=) 2 dager før termin kom han, så jeg slapp å gå på overtid;) masse lykke til dere andre som venter, håper dere snart har gullene deres hos dere:)
Popelko Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Gratulerer så mye til deg, bra at alt gikk som det skulle
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Hjertelig tillykke med gutten - deilig å endelig være i mål!!! Kos dere masse!!! Her å ammer vi med skjold, og det fungerer ganske så bra, bortsett fra tette melkeganger, som jeg endelig begynner å få bukt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå