Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Samboeren min har snart bursdag. Da skal ha og kompisen feire sammen. Skal ha stor fest.. Da sa han til meg at han ville ha "guttekveld"... Skulle bare ha vennner og ingen damer.. Så nå har han laget invite på fb. Men han vil ikke invitere meg da han som sagt vil ha "vennekveld"... Men så igjennom de han hadde invitert nå, og det er jo masse jenter! Det er også en del damer av kompiser. Så andre folk får jo ha med seg damene sine, mens han ikke skal ha med seg sin?! Jeg snakket med han om dette og han ble irritert over at jeg seeelvfølgelig måtte lage et helvette over dette også. Men jeg lager ikke et helvette! Jeg er kjempelei meg! Er SÅ lei av å bli ekskludert hele tiden.. (vi har ikke barn, så han trenger ikke å tenke på barnevakt heller) Nå i påska har han vært bortreist sammen med kompiser. Har festet nesten hver dag.. Jeg sier INGENTING på det.. "Kos deg" er det eneste jeg har sagt... Og nå kommer dette?! Jeg hadde ikke reagert om det kun hadde vært gutter som var invitert.. Men jeg må si jeg blir ganske lei meg når han ikke vil ha meg der:( Til sitt forsvar så er vist disse jentene også VENNER.. Og han skulla bare ha VENNER der.. Og grunnen til at han har invitert NOEN av damene til kompiser er fordi de er så styrt av damene sine at han må invitere dem for at kompisene skal komme... Begynte å grine også jeg.. Så følsom er jeg for tiden... huff. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Dette hørtes ikke noe koselig ut! Hadde nok også blitt lei meg for det, ja... Utrolig at han ikke vil ha deg på bursdagsfesten sin!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Jeg mener dette ikke er greit i det hele tatt. Hadde noe slikt hendt meg så ville jeg revurdert forholdet. For noen år siden opplevde jeg noe liknende med en fyr. Jeg hadde gitt og gitt og blitt forbigått og forbigått. Lang historie kort: Jeg dumpet han til fordel for en annen og han hadde kjærlighetssorg leeenge. Tenk nøye gjennom om det er slik du vil det skal være i ett forhold, når du har kommet fram til en "konklusjon" så tar du det opp med han og hører hva han har å si. Dersom han ikke vil lytte eller er enig i hvordan ett forhold skal være så synes jeg du skal kutte han. Forestten, er du gravid? Uansett, trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 En ting å ha gutte/ jentekveld, men da er det gutter eller jenter (homsevenner er unntak på jentekveld) og ferdig med det. Med en gang det er blandet kjønn, bursdagsfeiring ol så er det selvsagt at man tar med seg kjæreste/ ektefelle/ samboer, hvis ikke er det noe som ikke stemmer. Enten sjalusi, skam eller at vedkommende ønsker å ha mulighetene åpne for litt mer enn vanlig flørt. Mitt råd er å snakke fornuft med ham, går ikke det så bør du droppe ham. Hadde min ektemann nektet meg å være med på fest til hans venner, eller omvendt så hadde det blitt eksplosjon her. Men vi kan godt holde oss hjemme eller dra hver for oss på fest, men tilbudet står alltid åpent her i gården. Han står fritt til å bevege seg rundt i hjemmet når jeg har jentekvelder også, men han holder seg som oftest unna og finner på noe annet da. På samme måte som jeg skygger banen når han og hans venner diskuterer sine særinteresser som er totalt uinteressant for meg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Utrolig sært å ha vennefest på bursdagen sin og ikke invitere deg. Er dere ikke venner dere da? SNÅL TYPE! Skjønner utrolig godt at du er lei deg og føler deg ekskludert!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Samboeren din kan ikke være noe særlig glad i deg nå han ikke ønsker deg i nærheten,Hva skjuler han for deg?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #7 Skrevet 23. april 2011 Ut i fra det jeg leser synes jeg ikke det virker som om han er spesielt interresert i deg.. Jeg hadde i allefall følt det sånn, og ville nok vurdert og gått fra han.. Men det er meg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #8 Skrevet 23. april 2011 Skjønner at du er lei deg, det har du all grunn til Jeg tror jeg hadde satt meg ned og tenkt grundig over om dette er en mann du vil fortsette å ha i livet ditt. God klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #9 Skrevet 23. april 2011 Herregud, dette er jo helt vanvittig???? Nei du er ikke overfølsom. Klarer nesten ikke å forestille meg hvordan han tenker.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Jeg hadde helt klart revurdert hele forholdet. Mine tanker er hvor glad er han i meg om han ikke vil ha meg med på slike ting. Hadde det bare vært kamerater hadde det vært en ting men ikke sånn han har gjort det. Jeg ville tenkt at min samboer ikke elsker meg og rett og slett er flau over å være sammen meg om han hadde gjort slikt mot meg. Så jeg skjønner godt at du er lei deg. Men det er opp til deg å bestemme om du orker å være med en mann som behandler deg slik eller ikke. Veier de gode tingene opp for de dårlige?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #12 Skrevet 23. april 2011 Dette høres ut som min eks. Dere bor ikke i Moss vel....? Han herser med deg og gjør slik at du føler deg utelatt og "mindreverdig". Dette har han ingen rett til å gjøre. Regner med dette er et mønster og at du kanskje på grunn av alt dette tror at du "ikke får noe bedre likevel" og blir hos han. Men du skal ikke la deg herse med. Ikke gjør slik som jeg og bli hos en slik person i mange år. Still krav og bli sterkere om du greier det. Søk profesjonell hjelp om du trenger det. Og siden dere ikke har barn så er det ikke så mange ting som hindrer deg å VIRKELIG stille krav. For hvorfor skal du spare på han her om han gjør slike ting inn i mellom? Du fortjener bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #13 Skrevet 23. april 2011 For å være helt ærlig, så virker det som om han ikke tar forholdet veldig seriøst! Det virker nesten som om han er lei av deg. Han kan ikke være særlig stolt av å ha deg som kjæreste, når ha ikke vil ha deg tilstede på sin egen bursdagsfest! For en drittsekk du er sammen med!! Jeg synes at du skal stille opp i bursdagen, selv om han ikke vil at du skal komme. Lag en stor fin kake med mange lys og få han til å få dårlig samvittighet...hehe
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #14 Skrevet 24. april 2011 Hadde tuppa han på ræva ut! Makan til idiot. Har du sagt noe til han da? Kan vedde på at han er på flørteren med en av de damene som kommer...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #15 Skrevet 24. april 2011 Takk for alle svar! Nei, han er nok ikke på flørteren med noen nei.. Men greia er jo det at vi ikke er så veldig fan av å drikke sammen. Jeg liker helst å dra ut med veninner uten han og han liker best og dra ut med kompiser uten meg.. Men denn eangen er det litt anderledes syns jeg.. Iogmed at det er "storfest" liksom.. "Men jeg måtte da bare komme om det betydde så mye for meg" som han sa... Men poenget er at han ikke VIL ha meg der.. Det er det som stikker.. Hi
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #16 Skrevet 24. april 2011 Akkurat det jeg skulle si også, 18:49, så jeg signerer deg.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #17 Skrevet 24. april 2011 Jeg hadde nok brukt tiden mens han var på fest til å pakke tingene hans jeg.... For dette hadde jeg ikke akseptert! rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #18 Skrevet 24. april 2011 Man tar ikke med seg fisk på fisketur, enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå