Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Husker ikke hvilket/hvilke stoffer man burde unngå og styre unna når det kommer til våtservietter til babystell?! Var mye snakk om dette for ei stund sia, noe med at Pampers sine ikke var noe særlig, men First Price servietter var knall! Eller noe sånt... Husker ikke helt, som sagt. Det hele var pga en spesiell ingrediens?! Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Jeg har prøvd alle og de har alle gitt min datter sår. Hvis jeg må bruke våtsevietter så er det kun ÈN gang jeg kan bruke dte på henne før hun blir sår. Veldig sensitiv. Helst bruker jeg de tørre med vann på, men hvis jeg må skifte på henne i bilen f.eks så må jeg jo bruke de våte.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Husker ikke helt hva ingrediens det er snakk om, men vet at extra sine var de beste uten dette stoffet;)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Vi bruker x-tra, og det er det aller beste for vår datter. Mange av de andre produktene, blir for mye olje på.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 http://www.erdetfarlig.no/Produkter/Kosmetikk/Vatservietter/ muskxylen og D5 (siloksan) står det her...! kan også inneholde ulike typer parabener. Hm... hva synes dere om å bruke Muskxylen som navn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå