Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Skal jobbe som vikar til uka, og siden jeg ikke har tjent noe ved siden av Os tidligere så er jeg usikkerp å hvordan dette fungerer! Vet ikke om det blir noe mer jobbing enn kun denne ene gangen heller, men det vil jeg tro... Skal jeg ettersende lønnslippene til NAV? Håper noen kan dele sine erfaringer med meg På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Får forresten full Os, er student... HI
arjuly Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Jeg jobber litt ved siden av full OS og har ikke sagt ifra til nav fordi jeg passer på at jeg holder meg under grensen for hvor mye man kan tjene i løpet av et år uten å bli trekt. Så hvis jeg var deg hadde jeg ikke sagt ifra enda, men dersom dette blir noe mer fast og du kommer til å tjene mer en den grensen (tror det er rundt 38000kr) så bør du snakke med nav.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Jeg jobber også ved siden av full OS, og jeg ga beskjed til NAV om dette (jeg og min samvittighet...usj) men tjente under det som var lovlig..heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 JA, for all del,"la vær" å oppgi det. Den dagen dere blir oppdaget, må dere ikke bare betale tilbake hvert øre, dere kan også risikere fengsel, dumme nek
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Ja, den dagen NAV oppdager at de jobber og tjener UNDER det som er grensen for hva man kan ha i inntekt uten at det påvirker OS blir det stor ståhei..! En trenger vel ikke tenke på det ang OS, men mtp evt. bidragsutregning og bostøtte, da man jo faktisk har høyere inntekt enn bare full OS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå