Gå til innhold

Slimproppen!


mammaentilfilipemanuelFØDT:)

Anbefalte innlegg

Har gått og lurt i et par dager nå siden det har kommet myyyye slim.....helt gjennomsiktig,ikke blod i og kommet litt etter litt.

Ikke noe som jeg husker det fra forrige gang!

Har hatt mye kynnere de siste dagene som har vært VELDIG vonde :(

I dag natt da jeg var på do var det blankt gjennomsiktig slim igjen med masse blod tråder i,da var jeg ikke lenger i tvil:)))

Vet det kan være enda noen uker igjen,men forrige gang gikk slimproppen omtrent samtidig som vannet.

Så nå er det bare å vente!

16 dager igjen til termin,9.mai,satser på 2.mai!

Noen fler med løsnet slimpropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noe i går, samtidig med mye nedpress og murring.

Kjente nesten jeg ble litt stresset:D

Ikke hatt noe i dag, så får se de neste dagene.

Har termin 11 mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 11.mai her også. Men kjent lite symptomer enda. Noe vondere kynnere de siste to dagene. Venter spent på flere tegn i dagene som kommer. Såpas hoven i bena og hendene nå at jeg håper det ikke drøyer veldig lenge. :) Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det fortatt nå i flere dager og med blodtråder i noen ganger.

Men har vært både på sykehuset og hos jordmor i mellomtiden og de sier at det er helt normalt og kan vare frem til fødsel....

Mye vonde kynnere og sterke menssmerter!

Håper det resulterer i noe snart!

Men kan godt vente til vi er over i Mai:)

 

Lykke til dere også,snart er ventetiden over....weeeeeee:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2gangsfødende her. Sisst gang så kom den nåk på sykehuset.I Dag kom det litt tråd lignende slim, kvit/gul i farge. Er d slimproppen? Jordmor måtte undersøke meg idag for ho trudde barnet låg i seteleie. Men gjorde heldigvis ikkje d. :) Var veldig moden og avrunda, så håper ting kansje kan vera litt i gang vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning her også... menstermin 4 mai og ul termin 10 mai.. Kjenner at kroppen gjør seg klar. Har mye kynnere og babyen er langt ned i bekkenet. Har hatt noen rier, men det er som regel bare en til tre så gir de seg igjen. Bare modningsrier...... Men alt hjelper... Skal til jordmor i morra formiddag, 14 dager siden sist. Er spent på om livmorhalsen har endret seg, var ca 2,5 cm sist..

Har masse vann i kroppen nå, hendene sover mye i løpet av dagen og av og noen netter gjør de så vondt at jeg har ploblemer med å sove..

Ser virkelig frem til at knøttet kommer. ikke bare for å bli ferdig, men har gledet meg så lenge til å møte den lille som sparker og spenner så ivrig i magen :)

 

Med nr 1 gikk slimproppen på en fredag morgen og tulla var født lørdag kl 13... På termin.. Men håper på å se slimproppen snart ja :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ikveld gikk slimproppen her, tror jeg:) Myyye slim og endel blod..

Venter i spenning på at kansje noe er igang, har litt vondt i korsryggen og foran nå også, håper håper..:)

Menstermin 1. mai og sykehustermin 6. mai da:)

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at slimproppen må gå før fødselen er i gang? Eller kan den komme når fødselen allerede er i gang også? Hatt mye kynnere om dagen og er veldig øm i "tissebeinet", presser en del nedover også!! Skal på jordmorkontroll til frdag om en uke, da er det en måned siden sist, sist sa hun at babyen kanskje kom til å feste seg i løpet av 1-1.5 uke. Så håper på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merket noe til slimproppen på de to jeg har fått før, så trenger ikke merke noe til den før du er i fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...