Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Ønsker du virkelig at barnet ditt på tre år allerede skal bli avhengi i spill og ipad i den alderen..Skam deg!!! Neste gang får vel barnet egen mobil av alder 3.5 år
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Avhengi? sitter jo på pcn og drar fingren over på gråtass og slikt så hva er galt med at han sitter på ipaden? Han synes det er gøy og bruke tegneprogrammet. Kjenner barn som er mindre enn mitt som bruker ipad. Skamme meg? Nei. Barnet mitt skal gjennon en operasjon om må sitte i rullestol i to døgn etter på. Han er også såppas syk at ikke kan løpe omkring som andre barn så jeg tror jeg vet om en annen som bør skamme seg..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 alldeles ikke så skammer ikke jeg meg men du burde siden du ikke skriver som det er. uansett hva skal en 3 åring med ipad og pc om dem ikke har ett handikap
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 0972 Hva tenker du på? bare barnet jo fy..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 TV-program som passer til 3-åring? - Fy, vil du virkelig at barnet ditt skal bli avhengig av TV? Leker som passer til 3-åring? - Fy, vil du virkelig at barnet ditt skal bli avhengig av leker? Puslespill som passer til 3-åring? - Fy, vil du virkelig at barnet ditt skal bli avhengig av puslespill? Yoghurt som passer til 3-åring? - Fy, vil du virkelig at barnet ditt skal bli avhengig av yoghurt? Hva i all verden er galt med at en 3-åring liker, og får lov til å spille spill på iPad? Touchscreen-spill er jo kjempevelegnet for små barn.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #7 Skrevet 23. april 2011 hva skal en 3 åring med ipad og pc om dem ikke har ett handikap Underholdning? Læring? Lære seg å mestre det som antakelig blir de viktigste og nyttigste gjenstandene i livene deres?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #8 Skrevet 23. april 2011 hmmm, du må nesten bare lete litt rundt og evnt spørre der hvor du kjøpte Ipaden Og gi nå beng i hva de andre slarver om, er det noe unga kommer til å ha bruk for når de blir eldre, så er det datakunnskap. Vi blir mer og mer digitaliserte, vi sitter ikke lenger og leker med pinner og regner med kuleramme, og så lenge barna får litt av alt, både utendørslek, fantasilek og datalek, så blir de så fine så
teejay Skrevet 23. april 2011 #9 Skrevet 23. april 2011 Teknologi og data er ikke farlig! Det er foreldrene som styrer hvor mye barna skal spille. Å introdusere spill på iPad og data er da helt greit! Touch skjerm for småtasser er genialt. (bare regn med å tørke godt av den etterpå! He-he) Animatching er et spill der du skal finne 2 like kort. Det er 3 vanskelighetsgrader i spillet. Monkey Pre School.. Flere ting man skal gjøre i det spillet.. * Finne to like symboler blant 8 brikker. * Pusle sammen lite puslespill på 4 brikker. * Telle frukt * Får opp bilde av masse forskjellig frukt og skal da velge ut de apen vil ha Gå inn på App store og se etter barnespill. Der finner du en oversikt over egnede spill
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Vi har funnet noen bra egnete spill, spurte søsteren min som er spesialpedagog hun kom med bra tips. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå