Billie Jean Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hei;) Lurte på hva dere synes om dette. Vi har allerede bestemt oss for 5 faddere. Og så kom jeg på en venninne av meg... Jeg vil ikke ha flere enn seks faddere, men kunne tenke meg henne i tillegg til de fem:),Denne venninnen min er gift... Hva med mannen? Er det en uskreven regel at man MÅ spørre mannen også? Er det noen av dere som har noen mening rundt dette? Jeg vil jo ikke såre noen:p. Vi har ikke noe særlig kontakt som "par", det er liksom jeg og venninna mi som kjenner hverandre godt. Dropper jeg å spørre eller spør jeg kun henne? God påskedag:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Spør henne du! Man er ikke NØDT til å ta et par!
Kjærlighet <3 Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 du trenger ikke tenke par om det ikke faller seg naturlig. Dessuten mener jeg at en på papiret ikke kan ha mer enn 6 faddere (om det er statskirken vel og merke... ) spør henne du :-)
jepsi_pepsi_nr6 Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Heisann! Vi har bevisst valgt en av partene som fadder ved noen av våre barnedåper (har noen par også, men ene paret har allerede gått fra hverandre) pga har mest kontakt med bare den ene parten og at vi ble litt mer skeptiske etter at det ene paret gikk fra hverandre. Opplever det litt vanskelig nå som det nærmer seg konfirmasjon for eldste vår, men skal selvsagt invitere begge to, så får de selv se om de ønsker å komme eller ikke. Masse lykke til med forberedelsene og festen!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Jeg er fadder til begge niesene våre, men mannen er ikke... Rett og slett fordi svogern har 5 søsken så jeg blir 6 fadder (det er kun søskene uten ektemann/-kone som er fadder der) Dessuten er det lov med max 6 faddere i den norske statskirke, ved dåp! Dere velger jo selv hvem dere vil ha som faddere og det er ikke rart om bare en av et par er fadder =)) =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå