Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Noen ganger lukker jeg øynene og fantaserer om at mannen er en vilt fremmed jeg ikke vet åssen ser ut. Er jeg rar da?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Personlig gjør jeg ikke det, men vil ikke kalle deg rar av den grunn. Hadde dette vært noe som skjedde hver gang dere har sex, eller du erstatter mannen din i fantasien med en spesifik, tror jeg at du muligens ikke hadde det så godt i forholdet lenger. Men å av og til late som om mannen er fremmed er vel ikke noe rart/uvanlig/merkelig
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 jeg kan fantasere om Angel fra Buffy the vampire slayer noen ganger Han hadde makt over mer i ungdommen veit jeg! Men det vet gubben, og han bare gliser og kaller "vampyr slut"
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Ja, rett som det er, har det supert i forholdet..men skal være litt teit å sitere Gabby i Frustrerte fruer : "my husband has been so many different men, that sometimes i get surprised when i open my eyes and see that is him"
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 nei, jeg gjør ikke det, men alt er vel normalt sånn sett? Så lenge du ikke faktisk har sex med andre menn så er jo ikke det farlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå