Gå til innhold

Når fikk dere mensen igjen etter Sa/Ma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter og venter og vil ikke vente mer:(. Hadde en Ma/Sa for 42 dager siden og holder på å bli gal....

Jeg føler jeg har hatt El flere ganger så jeg tror kroppen bare lurer meg!!!. Har testet med El tester(billigtester) og den har vært positiv noen ganger(tror eg) også i går ble den positiv!. Men denne gangen så har jeg flytende utflod akkurat som lotion og stikninger så vi får no se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA i februar, men fikk aldri mensen igjen, men jeg er gravid i uke 7 nå! =) Så det er mulig og bli gravid igjen med en gang, kanskje det er derfor du ikke har fått mensen eller?

Ønsker deg masse masse lykke til og håper det går bra med deg=)

GOD PÅSKE

Skrevet

Hei,

det tok ca 45 dager, og neste pp tok 52 dager. Deretter har den kommet nesten regelmessig igjen.

Om EL-testen er positiv på nytt kan det kanskje være på tide med en graviditetstest i stedet?!

Skrevet

Takk for svar jenter:o). Det er det jeg håper på at mensen aldri kommer og at jeg kan være gravid:o). Men jeg tok en gtest for ca 1 uke siden og den var negativ:(. Men det kan jo være at jeg testet for tidlig ikke vet jeg. Men jeg får no bare vente så må det jo skje noe en gang!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...