Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Har samboer og barn. Har en jeg har hatt et seksuelt forhold til i 3 år før jeg møtte sambo og nå vil jeg ha han igjen!(og han er ekstremt flørtete når han snakker til meg)....han er så lik meg, så sprudlende og utadvendt!Mens samboeren min er mere rooolig...å som jeg dagdrømmer om han, men det kan jo ikke hende noe mellom oss, kan ikke risikere noe:( kunne nesten ha gifta meg med han:P
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Strengt tatt er en hore noen som tar i mot penger/tjenester mot seksuelle handlinger. HI har vel ikke sagt noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Hmm.. Men HI har jo hverken vært løs eller utro, så hvorfor slike stygge navn? Fryktelig mange bitter-fitter på dette forumet en fredagskveld! ;-P
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #7 Skrevet 22. april 2011 Fortsett å drømme, det er bare sunt. Kos deg og la det bli med drømmene. Han hadde sikkert blitt kjip i lengden han også hvis det var han du skulle dele regninger med og vaske de skitne trusene til.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 Jeg har faktisk vært utro, med han :Ø Hi
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #11 Skrevet 22. april 2011 ja jeg fortsetter å drømme;)har ikke vært utro og kommer ikke til å være det heller.... den faktiske HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #12 Skrevet 22. april 2011 Kunne virkelig nesten skrevet dette selv........ Klarer ikke å glemme eksen, jeg.....6 år siden det ble slutt, fått to barn etter det med en fantastisk samboer som jeg er veldig glad i. Men......lengter sånn etter denne mannen. Vet han lengter etter meg også, og at han ikke har hatt noe seriøst forhold etter meg. Men jeg skal la det bli med drømmen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå