Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Vil gjerne bli kjent med hvilke andre mennesker som lurer bak anonym knappene her inne :-) Hvor gammel er du? Nord/sør/øst/vestlandet? Antall barn? Sivilstatus? Hva er din største drøm? Hva er ditt største problem? Hvilke nick liker du her inne? Begynner med meg selv da: Hvor gammel er du? - 26 år Nord/sør/øst/vestlandet? - Vestlandet Antall barn? - 1 barn Sivilstatus? - Forlovet Hva er din største drøm? - For øyeblikket er eget hus min største drøm Ellers kommer barn nummer 2 og bryllupp på en god andre og tredjeplass. Hva er ditt største problem? - Har lett for å bli avhengig av ting (røyk, sukker, kaffe) Hvilke nick liker du her inne? Liker Hjemmetråkkende Squaw, Pila, Undrende ullteppe og Zzoe
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? - 28 år Nord/sør/øst/vestlandet? - Sørlandet Antall barn? - 3 barn Sivilstatus? - Gift Hva er din største drøm? - Ny mann...... Hva er ditt største problem? - Lite selvtillit Hvilke nick liker du her inne? Hmm.. liker de fleste som står frem med nick.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 29 Nord/sør/øst/vestlandet? Nord Antall barn? 1 i magen :-) Sivilstatus? Gift Hva er din største drøm? Å starte noe eget, enten barneklesbutikk eller kafè... Hva er ditt største problem? At jeg aldri klarer å ta noen avgjørelser som f.eks gjelder utdanning...... Sliter med å fullføre ting :-) Hvilke nick liker du her inne? Er ikke så mye her inne at jeg kan si at jeg har lagt merke til noen spesielle.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 20 Nord/sør/øst/vestlandet? Øst Antall barn? 1 (prøver på nr 2) Sivilstatus? Samboer Hva er din største drøm? Å kjøpe eget hus med stor hage. Hva er ditt største problem? Har en svakhet for alt søtt og god mat, noe som har resultert i at jeg veier mer enn det jeg skulle ønske... Hvilke nick liker du her inne? Liker alle som står frem med nick og har gjennomtenkte innspill.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 32 år 5 barn nr 6 på vei! Gift Min største drøm er og vinne noen millioner i lotto og få hytte ved sjøen! og at barna mine holder seg friske og sunne! Mitt største problem er at jeg bekymrer meg for ofte unødig. Liker stort sett alle nick her inne
Lukkelukken og bebibror Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? Blir 23 i mai Nord/sør/øst/vestlandet? Østlandet Antall barn? 2 Sivilstatus? Samboer Hva er din største drøm? For øyeblikket er det å kjøpe egen leilighet! Hva er ditt største problem? Den leiligheten jeg bor i nå... Hvilke nick liker du her inne?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #7 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? - 20 år Nord/sør/øst/vestlandet? - vestlandet Antall barn? - 1 i magen Sivilstatus? - forlovet Hva er din største drøm? - få drømmehuset mitt Hva er ditt største problem? - stresser vel kanskje litt for mye Hvilke nick liker du her inne? - er ikke inne så mye så har vel ikke tenkt så mye over det
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? - 18 Nord/sør/øst/vestlandet? - øst Antall barn? - 0 (prøvere) Sivilstatus? - samboer Hva er din største drøm? - å bli mamma... Hva er ditt største problem? - lite penger Hvilke nick liker du her inne? - mamman til will og nurket
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 25 år og fra østlandet, 1 barn og samboer:) Drømmer om mye rart, reise rundt i verden, kjøpe drømmeboligen (som vi leier nå..), at vi alle får fortsette å være friske og ha god helse, at jeg og sambo kan fortsette det gode samarbeidet i forhold til datteren vår:) Eier ikke viljestyrke, så sliter med å holde meg unna godiset! Lykkeli & gla liker jeg godt, hun er mye inne på Småtroll 0-1 Hyggelig med noen som som regel svarer, og kommer med hyggelige tilbakemeldinger:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #10 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 20 år Nord/sør/øst/vestlandet? Bor i midten! Antall barn? 1 Sivilstatus? Forlovet Hva er din største drøm? At vi i familien skal leve lykkelige og friske resten av livet. Bortsett fra det så vil jeg ha en utdannelse, god jobb, et barn til, hus, 2 biler og kanskje en katt.. Mange drømmer.. Men som sagt, er vi lykkelige så er jeg fornøyd! Hva er ditt største problem? Tja, økonomien for tiden. Men vi klarer oss fint forsåvidt=) Skulle kanskje gått ned litt i vekt.... Har vist ikke store problemer=) Hvilke nick liker du her inne? Hm... Pila og Hjemmetråkkende Squaw liker jeg godt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #11 Skrevet 22. april 2011 31 år Vestlandet Gift Drømmer om en ny, mer utfordrende jobb! Sliter med å begrense meg, å si nei. Liker Zzoe kjempegodt, har vært på to kurs med hunden min hos henne, hun er skikkelig flink og et gjennomført godt og positivt menneske! :-*
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #12 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 35 Nord/sør/øst/vestlandet? Østlandet Antall barn? 1 Sivilstatus? Samboer Hva er din største drøm? Å finne et annet forum å henge på Hva er ditt største problem? hemoroider Hvilke nick liker du her inne? Foretrekker Anonym
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #13 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 34 Nord/sør/øst/vestlandet? Nord Antall barn? 1 i magen, 2 utenfor Sivilstatus? Gift Hva er din største drøm? Bli frisk fra MS.. Hva er ditt største problem? Negativitet.. Hvilke nick liker du her inne? vet ikke
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #14 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 39 Nord/sør/øst/vestlandet?østlandet Antall barn?4 Sivilstatus?samboer Hva er din største drøm?å slippe økonomiske bekymringer Hva er ditt største problem?utolmodighet/ sinne Hvilke nick liker du her inne?hjemmetråkkende squaw er morsom til tider. Pila er konstruktiv i sine svar.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 22. april 2011 #15 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? - 36 år Nord/sør/øst/vestlandet? - Trøndelag Antall barn? -Venter nr 3 Sivilstatus? -Forlovet Hva er din største drøm? - At familien min holder seg friske og raske Hva er ditt største problem? - Sukker :/ Altfor mye inntak Hvilke nick liker du her inne? - Altfor mange til at jeg kan ramse opp noen
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #16 Skrevet 22. april 2011 Hvor gammel er du? 22 Nord/sør/øst/vestlandet? Østlandet Antall barn? 1 Sivilstatus? Samboer Hva er din største drøm? Og bli psykisk sterk. Hva er ditt største problem? Svigerfamilien Hvilke nick liker du her inne? Hjemmetråkkende squaw:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #17 Skrevet 23. april 2011 Hvor gammel er du? JEG ER 21 Nord/sør/øst/vestlandet? VESTLANDET Antall barn? ÉTT Sivilstatus? SINGEL Hva er din største drøm? UTDANNE MEG TIL NOE "SMART", OG NOE JEG LIKER. Hva er ditt største problem? PSYKISK SYKDOM HOS MEG SELV, SOM ER ET MARERITT Hvilke nick liker du her inne? JEG LIKER INGEN ANDRE ENN MEG SELV.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #18 Skrevet 23. april 2011 Hvor gammel er du? 34 Nord/sør/øst/vestlandet? Vestlandet Antall barn? 1 og 1 i magen Sivilstatus? Gift Hva er din største drøm? At jeg og familien min skal være lykkelige sammen resten av livet. Å få fast førsteamanuensisstilling ved et universitet. Hva er ditt største problem? At jeg hele tiden lever på midlertidige arbeidskontrakter. Få faste stillinger innenfor min utdannelse. Hvilke nick liker du her inne? Har ikke oversikt.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 23. april 2011 #19 Skrevet 23. april 2011 Hvor gammel er du? 32 Nord/sør/øst/vestlandet? Østlandet Antall barn? 1 barn Sivilstatus? Gift Hva er din største drøm? Flere barn Hva er ditt største problem? At døgnet bare har 24 timer;) Hvilke nick liker du her inne? Liker mange, blant annet Monajenten, Eelis+kian, Mammaen til Will og nurket, Hjemmetråkkende Squaw, Pila, Frk Velferdsrett ++++
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #20 Skrevet 23. april 2011 Hvor gammel er du? 36 år Nord/sør/øst/vestlandet? Sørlandet Antall barn? 4 stykker Sivilstatus? Gift Hva er din største drøm? Å ha stofamilien rundt meg så lenge jeg lever, liker tanken på mange barn, svigerbarn, barnebarn osv på middagselskaper i hagen, barnebarn på overnattingsbesøk osv. Håper jeg beholder helsa til å bli "gammel" på den måten. Hva er ditt største problem? At jeg spiser for mye og aldri klarer kvitte meg med de irriterende 10 kiloene for mye (ikke så store problemer heldigvis) Hvilke nick liker du her inne? Det er mange, ingen jeg misliker.
Lilleleen Skrevet 23. april 2011 #21 Skrevet 23. april 2011 Hvor gammel er du? 27 år Nord/sør/øst/vestlandet? Østlandet Antall barn? 1 Sivilstatus? Samboer Hva er din største drøm? å få ett lykkelig familieliv ;o) Ellers så har jeg mange små drømmer da ) Hva er ditt største problem? Akkurat nå så føler jeg at det er bekkenet mitt som liker å krangle litt. Men jeg er heldigvis på vei til å bli bedre ) Hvilke nick liker du her inne? jeg liker de som kommer med konstruktive svar og som ikke rakker ned på noen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå