Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Noen her som er i forhold med stor aldersforskjell som har vart lenge? Her er jeg 28 år og mannen min er 46 år, vi har bodd sammen i ni år, og i august så feirer vi 2 års bryllups dag. Hadde vært gøy og høre andre sine erfaring når det kommer til dette. Hva mener dere om forhold med stor aldersforskjell?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Min beste venninne på 30 år er sammen med en mann på 49. De har det godt sammen, vært i lag i 4 år nå. Men jeg vet at min venninne også sørger over barna hun ikke får (han har 3 fra et tidligere ekteskap og har sterilisert seg). Noe spes du tenkte på?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 jeg er 25 år og samboer er 40 år i år. Vært sammen i 4 år og har et nydelig barn sammen:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Jeg er 27 og han 36, ingen problem der ;-) Men, det var 18 års aldersforskjell på mamma og pappa. De er skilt nå, og mamma sier at hun kunne aldri ha hatt det godt sammen med ham nå, de lever virkelig i hver sin generasjon nå. Han er nå 79 og hun 62. Lever totalt forskjellige liv og har helt forskjellige behov. Og jeg må være så ærlig å si at jeg hadde ikke ønsket det for henne heller, at hun skulle vært hjemmesykepleier/kone når hun selv er så ung at hun renoverer hus, planlegger ferieturer til asia og gjerne tar seg en fest i ny og ne. Greit nok, man kan aldri vite, noen er kjempespreke leeenge...men jeg ville tenkt meg om to ganger om jeg hadde sorg for barn jeg aldri kom til å få fordi mannen var nesten 20 år eldre og "ferdig med sånt"...for en dag er han faktisk sannsynligvis død, mens hun har minst 20 år igjen (kvinner lever jo ofte lengre også).
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Ville bare høre andre sine erfaringer. Om andre også kunne være lykkelige i slike forhold. Vi har foresten også 2 barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Jeg er 26, mannen min er 38. Vi har det helt suverent. Jeg kunne ikke hatt en mann på min alder, og en mann på min alder kunne ikke hatt meg. Så så enkelt og greit er det for vår del. Vært sammen i 5 år, gift i snart 1, unger, hus og hele pakka. Kunne ikke hatt det bedre
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #7 Skrevet 23. april 2011 10 år forskjell på mine foreldre.. Gikk greit så lenge de var 'unge', men mamma sa at hun merket alderforskjellen så godt da hun ble 50, og pappa ble 60. De hadde plutselig totalt forskjellige interesser, og hun orket så mye mer enn pappa igjen, så det endte med skilsmisse. Og mamma har nå funnet seg en mann som er yngre enn hu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå