Gå til innhold

'tom' følelse...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fra å ha en følelse av å være gravid, trøtt, sliten, 'være i egen boble følelse, har jeg våknet to dager nå med litt tom følelse.. Jeg føler meg slk jeg gjorde før jeg ble gravid liksom. Litt vanskelig å forklare, men det er ikke noe ålreit følelse. Men mensmurringer har kommet utover dagen som tidligere dager... Jeg freaker litt ut, det er mange bekymrede tanker om MA og at det ikke utvikler seg slik det skal, selvom sjangsen for at det skal gå bra nå, er 8 uker på vei idag, er >90%.. Burde jeg kanskje gå til tidlig UL for å roe nervene...

 

Håper på noen tanker rundt dette, og om det er noen som kjenner seg igjen...

 

Mvh bekymret førstegangsgravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:)

 

Jeg tenker at du er veldig heldig som slipper å gå med alle svangerskapssymptomene i tre måneder å i stede "slapp unna" m bare 8 uker!:)

 

Jeg har to venninder der alle svangerskapssymptomer var helt fraværende de første 3mnd å begge fleipet m at de var redd for at de gikk rundt m innbilt svangerskap osv hehe, men allt var i skjønneste orden:) I mitt forrige svangerskap var jeg veeldig trøtt sliten og kvalm de første tre mnd, men denne gangen har jeg ingen av de samme symptomene. Føler meg helt normal, bortsett fra litt murring i livmoren.

 

Det viktigste likevel er at du klarer å tro på å kjenne at allt er i orden, hvis du ikke gjør det så ville jeg ha bestilt privat UL. Personlig var jeg veldig nervøs sist gang og var heldig som hadde fast lege m UL så fikk sjekket flere ganger frem til uke 12. Dette roet meg godt og jeg fikk et veldig nært forhold til Noa mens han enda bare var et lite embryo:)

 

Lykke til du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt normalt, hvertfall hos meg og mine venninner! Var også kvalm trøtt sliten og lei i begynnelsen, og gikk over til å være litt tom, men nå er jeg tilbake i bobla :) det kommer og går! Tror mange kjenner seg igjen, og det er ikke noe å være bekymra for. men om dette er noe du grubler på kan du jo kontakte legen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også får slike vonde tanker om at noe er galt. Jeg fikk veldig ømme bryster i begynnelsen, men nå i uke 7 er de nesten som vanlige. Kvalmen er ikke kommet enda heller. Jeg blir nesten tullete, men jeg tror jeg sammenligner for mye med mitt forrige svangerskap, og går å leiter etter symptomer jeg hadde den gang. Nå skal jeg ikke til førstekontroll før i Mai, så jeg får bare vente. Håper alt er vel med oss begge :-D Ha en fortsatt fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare takke for beroligende tilbakemeldinger!! Takk, det hjelper å høre fra jenter i samme situasjon :) så takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...