Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Sist var jeg frisk som en fisk frem til ca uke 20, deretter begynte det å balle på seg med bekkenløsning og et voldsomt nedpress fra ca uke 28. De siste ti ukene kunne jeg knapt gå, og jeg sov utrolig dårlig hvis det i det hele tatt sov. Det var bare pyton, og neste gang har jeg i tillegg et barn jeg skal passe på. Barnet vårt er nå 1,5 år og vi skal begynne å prøve nå. Noen som kan fortelle meg en gledelig historie om et lettere svangerskap nummer 2?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Hos meg var det motsatt, med nr 1 spydde jeg i fem måneder og etter det kunne jeg løpe maraton daglig... Med nr 2 var jeg grisedårlig fra uke 6, bekkenplager, spydde i seks måneder og opplevde ALLE bivirkninger ved det å gå gravid. Ei jeg kjenner hadde bekkentrøbbel med nr 2 og 3, men trente aktivt før nr 4 og 5 og hadde ingen problemmer med de to svangerskapene.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 jeg hadde et ganske hardt svangerskap med nr 1. men med nr to så kastet jeg opp i mange måneder. og hadde mye vondt. ta vare på deg selv. kroppen din. ta deg mye pauser. og slapp av så mye du kan på kvelden etter ungen har lagt seg. gå turer med ungen du har nå. det kan gjøre ting litt bedre for deg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Jeg er forresten flink til å trene, det var jeg også før første svangerskap så plagene mine kom ikke som en følge av at jeg var i dårlig form heller. Æsj, nei jeg må bare tenke positivt og håpe at det blir bedre neste gang. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå