Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Har lånt ut leil. til disp for eksen når han skal ha jentungen på 2,5 år. Siden han ikke har hatt ordentlig leilighet før nå nylig. Han skulle fjerne resten av tingene sine disse dagene ( Klær, bøker, DVD filmer osv) og leiligheten var RASERT. Ting lå slengt overalt, det så så jævlig ut her at jeg begynte å grine og ringte etter hjelp for å få rydda opp. Har bildedokumnetert alt. Han mente at jeg overreagerte og at det ikke var "meningen" at jeg skulle klikke pga det. Han hater meg om dagen ( Tror det eskalerte når han så meg med en annen på Onsdagen, han kaller meg en forbanna hore, sier at jeg er død for han osv) Det verste er jo at ungen har gått rundt å trødd rundt i all den dritten han hadde rotet ut. Hva skal jeg gjøre nå? Han får aldri ha henne på samvær under mitt tak EVER. HUFF Lei meg idag... Det tok flere timer å rydde opp..
Gjest ->>- Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Han har rasert leiligheten mens han hadde samvær med datteren deres der?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Er det bare jeg som stusser på at det som plager deg er hvordan leiligheten din så ut og ikke at han tross alt gjorde dette mens han hadde barnet ditt. Og du vurderer ikke å prøve å frata ham muligheten til samvær, men er veldig opptatt av at det skal skje et annet sted enn hos deg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå