Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Er de fra barndommen, jobben, skole, fritidsaktiviteter osv...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 fra barndommen og fra noen som var venner med mannen min før vi traff hverandre..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Stort sett de samme jeg holdt med fra 1 klasse på barneskolen+ noen venninners venninner som jeg ble kjent med på sosiale arrangement i voksen alder.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 De fleste er fra vidergående, noen fra jeg gikk gravid(var på bim-treff:)) og noen fra nyere tid:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Barndom, uni, og nabo mødre med unger på samme alder. Veldig lite kontakt med de fra gym, faktisk ingen ting igjen fra den delen.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 En av mine beste venninner har fulgt meg siden tidlig barndom. Har noen fra vgs. Noen fra studietiden. Noen naboer. Klassemessig fra grunnskolen, ingen. Savner det egentlig ikke heller. Man holder på de som er verdt å spare på!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #7 Skrevet 22. april 2011 Et par stykker fra grunnskolen, noen fra folkehøgskolen (som er mine beste venninner), noen fra jobbsammenheng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå