Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 I morgen skal jeg faktisk på min første date etter bruddet med far for 8 mnd siden :-) var på byen sist helg å endte opp med å møte en fyr mens vi venninnene sto å danset, vi pratet åsånt hele kvelden, å endte med at han ble med meg hjem. Har pratet på sms helt siden, å igår planla vi å faktisk ha en date kan si jeg grugleder med litt da.. han er en som like å reise, mens jeg sitter der med et barn liksom, men det vet han utmerket godt. håper bare dett3 går bra, for liker han veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Lykke til Ikke lenge siden jeg var i dine sko bare at jeg venta noe lengre etter bruddet. Er litt treg av meg jeg hehe. Nå har jeg en herlig kjæreste og det føles jaggu godt å ha den tosomheten igen. Spesielt siden ejg egentlig ikke hadde den de siste åra med min ex. Kos deg masse.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Håper du hadde en bra date Gleder meg til jeg også finner meg en kjekkas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå