Gå til innhold

Vekttap istede for å legge på meg...


Romantic

Anbefalte innlegg

Har lest at vi i 1. Trimester skal legge på oss ca 2 kg. Her er jeg i uke 9, og har gått ned nesten 2 kg.

 

Jege spiser jo, men appetitten er ...dempet, kan man si. Tror ikke jeg greier få i meg mer enn jeg gjør nå. Flere som er i samme båt nå, eller erfaringer fra tidligere svangerskap.

 

Er jeg bare vektnevrotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hittil gått ned 7 kg, og i forrige svangerskap gikk jeg ned 8 kg første trimester. Er jo pga kvalme og oppkast med meg da. Men det er ingen fare, fosteret får den næringen det trenger uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også ned i vekt. Første gangen jeg var hos legen (da jeg bare var 5 uker på vei) veide jeg 50 kg. I dag var jeg på første svangerskaps kontroll (er over 10 uker nå) og veide kun 48 kg. Har vært mye kvalm, kaster ikke opp, men får ikke spist så mye. Men legen sa det går fint, og at fosteret får den næringen det trenger. Mammaen min gikk kun opp 5 kg i hele svangerskapet da hun gikk med meg, mens moren til kjæresten min gikk opp 15 kg. Så tror bare det varierer veldig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ned 8 kg før jeg ble gravid, sånn helt uten mål og mening, og en kg til når jeg ble gravid, har holdt meg på 55 kg siden. er 12 uker på mandag og har ikke matlyst, så spiser bare for jeg må. forsøker hele tiden å lage meg noe nytt og smakfullt, det beste er salt mat, gjerne spicy, men sliter med masse luft i magen når jeg skal ha så mye smak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...