Gå til innhold

Hvem har opplevd at riene har startet midt på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle tilfellene jeg hører om starter på natta :(

Hadde sånn trua på i natt.. og blir sprø av å tenke på at jeg må vente helt til i natt igjen før jeg evt kommer til å kjenne noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min andre fødsel startet rundt kl. 11 ,og han var født kl. 13... Så det kan plutselig skje på dagen også...:)

Søskenbarnett mitt var på butikken når vannet gikk.. Også midt på dagen...;)

Første fødselen min startet en morgen kl. 8 og han var født kl. 19...

Nr. 3 startet kl. 20 og hun var født neste morgen kl. 7...

Skrevet

Å himmel for en lettelse! Tusen takk for at du delte :)

Gjorde du noe spes den dagen? Husarbeid eller noe ? :)

Skrevet

Min startet midt på dagen, eller det var så svake rier at jeg trudde det var kynnere. Vannet gikk på kvelden og under 3 timer senere var ungen ute (rundt midnatt).

Gå i trapper! Mye :))

Lykke til!

Skrevet

Nei, gjorde vell veldig lite egentlig...:)

Førstemann sov til kl. 8 (han gikk ikke i bhg), så stod vi opp og ordnet oss og spiste frokost... Og tror det var alt...:P Så det var egentlig en veldig avslappende morgen helt til det plutselig var full action...;)

Nå når nr. 3 kom til verden var de andre to hos besteforeldra på overnatting.Jeg var litt trøtt, så fant ut att jeg skulle gå å legge meg litt (rundt kl. 18), sov ett par timer og våknet av rier..;)

Så.. tror det er lurt å hvile om man har muligheten... Sånn att kroppen har overskudd nok til en fødsel;)

Skrevet

Hvor langt er du over termin HI?

Skrevet

min startet midt på dagen, kl 15 eller noe.

Skrevet

Første - riene startet på kvelden, mens jeg så på 21-nyhetene.

Andre - på natta, dessverre ;)

Tredje - vannet gikk midt på lyse dagen. Var heldigvis i egen hage når det skjedde! :P

Skrevet

Jeg er ikke gått over tiden enda. Jeg har termin om en uke. Men slimproppen gikk forrige natt. Etterfulgt av maserier..

Jeg har sendt hun eldste med mormor på hyttetur i troa på at det skulle skje, siden det startet slik med henne. Derfor jeg er så utålmodig :)

Flott å høre at fødsler starter på dagen også :)

Håper håper iløpet av dagen :)

ps: Jeg skal gå masse i trapper ;)

Skrevet

Hadde masse kynnere hele formiddagen og ble sliten.

I ett-tiden la jeg meg på sofaen for å hvile litt og begynte se på klokka når disse kynnerene kom, jammen var de helt regelmessige hvert tiende minutt gitt..

Ble vondere og vondere utover ettermiddagn, og ved barne-TV tider hentet mormor storebror for å ha han på overnatting, ikke tvil om at det var fødsel på gang.

I ti-tiden på kvelden ringte jeg føden og sa jeg hadde rier hvert 5.minutt, men jeg gadd ikke komme riktig enda for det tok så lang tid sist. De sa jeg bare kunne komme når jeg ville og trengte ikke ringe noe mer før jeg kom, nå ventet de meg.

Klokka halv tre på natta dro vi til sykehuset med rier hvert 3.minutt, og det var vondt. Jordmor ble litt sjokkert da hun målte 9 cm åpning og fikk meg inn på en fødestue. Vannet gikk og åpningen "krympet" til 8 cm, var nok vannsekken som hadde sprengt den litt større tidligere.

Ungen ble født 8.30 på morgenen :)

Skrevet

:)

Da kan du bli gående i trappen lenge.

Hos meg gikk også slimproppen og jeg hadde masserier.

Dette var 14 dager før vannet gikk og riene startet. Da tok det enda 2,5 dager før ungen ble født 5 dager over ul termin.

Mitt råd.

Slapp av og ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...